Jump to content

Hulp voor Save Games Please?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag op mn Vice City Game een Save Game Downloade..

(ik heb er dus al één op internet gevonden en die wil ik op mn Game krijgen)

Maar Hoe?

Hoe krijg ik die Save Game op mn Spel?

Ik dacht eerst mn :C Schijf oenen (IK heb het spel op mn :C schijf geinstalleerd)

Maar ik zit fout (denk ik).

Kan iemand me nu helpen?

Alvast bedankt ;)

Geplaatst:

Let wel op dat die savegame(s) een .b-bestand, genaamd 'GTAVCsf*.b', is/zijn. Op de plaats van het sterretje/de asterisk staat een cijfer variërend van 1 tot en met 8. Als het een .zip of een .rar-bestand is, zul je het moeten uitpakken met bijvoorbeeld WinRAR. Plak vervolgens het .b-bestand in 'Mijn Documenten' [t/m XP]/'Documenten' [Vista] -> 'GTA Vice City User Files'. Hierna zou je het spel gewoon moeten kunnen laden :)

Succes!

Geplaatst: (bewerkt)
Let wel op dat die savegame(s) een .b-bestand, genaamd 'GTAVCsf*.b', is/zijn. Op de plaats van het sterretje/de asterisk staat een cijfer variërend van 1 tot en met 8. Als het een .zip of een .rar-bestand is, zul je het moeten uitpakken met bijvoorbeeld WinRAR. Plak vervolgens het .b-bestand in 'Mijn Documenten' [t/m XP]/'Documenten' [Vista] -> 'GTA Vice City User Files'. Hierna zou je het spel gewoon moeten kunnen laden :)

Succes!

Bedankt ^_^

Maar...

Er staat een Internet E´tje erbij?

Ik ga nu kijken of hij het doet!

Nogmaals Bedankt :klap::klap::klap:

Bewerkt: door GTASenjo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...