Neon-GTA Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Ik wil graag op mn Vice City Game een Save Game Downloade.. (ik heb er dus al één op internet gevonden en die wil ik op mn Game krijgen) Maar Hoe? Hoe krijg ik die Save Game op mn Spel? Ik dacht eerst mn :C Schijf oenen (IK heb het spel op mn :C schijf geinstalleerd) Maar ik zit fout (denk ik). Kan iemand me nu helpen? Alvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Let wel op dat die savegame(s) een .b-bestand, genaamd 'GTAVCsf*.b', is/zijn. Op de plaats van het sterretje/de asterisk staat een cijfer variërend van 1 tot en met 8. Als het een .zip of een .rar-bestand is, zul je het moeten uitpakken met bijvoorbeeld WinRAR. Plak vervolgens het .b-bestand in 'Mijn Documenten' [t/m XP]/'Documenten' [Vista] -> 'GTA Vice City User Files'. Hierna zou je het spel gewoon moeten kunnen laden Succes! Reageren
Neon-GTA Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2009 (bewerkt) Let wel op dat die savegame(s) een .b-bestand, genaamd 'GTAVCsf*.b', is/zijn. Op de plaats van het sterretje/de asterisk staat een cijfer variërend van 1 tot en met 8. Als het een .zip of een .rar-bestand is, zul je het moeten uitpakken met bijvoorbeeld WinRAR. Plak vervolgens het .b-bestand in 'Mijn Documenten' [t/m XP]/'Documenten' [Vista] -> 'GTA Vice City User Files'. Hierna zou je het spel gewoon moeten kunnen laden Succes! Bedankt Maar... Er staat een Internet E´tje erbij? Ik ga nu kijken of hij het doet! Nogmaals Bedankt Bewerkt: 15 september 2009 door GTASenjo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.