.inferno. Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 kun je mischien ook eentje voor mij maken met lamborgini en affalay en een spange chick >>> Door Jay;: Je hebt al een aanvraag topic, elders posten voor een aanvraag is niet nodig. Hou posts zonder een onderbouwde rate alsjeblieft voor je.<<< Reageren
7ulian Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 kun je mischien ook eentje voor mij maken met lamborgini en affalay en een spange chick Dit soort dingen kunnen beter in het Graphics Aanvraag forum. Ontopic: Het effect met de hoofden is goed bedacht, maar het werkt niet. Het lijkt erop alsof ze door midden gezaagd zijn en er een hoofd aangroeit, maar dan niet zo netjes. Ook houd ik zelf veel van monochrome en weinig kleuren, maar bij V2 werkt het gewoon niet lekker. Ik zou bij V1 verder gaan, misschien de bandleden volledig laten zien, maar met een groen hoofd erachter of zo, en dan groter en geblurred. Je moet maar wat proberen; het is vooral belangrijk dat het duidelijk is dat het andere plaatje (de groene) een kopie is van de hoofdpersoon, niet een deel dat er op is geplakt of er uitgroeit. veel succes! Reageren
.NightFlower Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Ook ik vind versie 1 beter gelukt. Bij je tweede versie is het mij toch wat te grauw en eentonig, de eerste versie straalt echt energie uit om het maar even zo te noemen Lekker fleurig, de achtergrond is prima gelukt, de tekst spreekt mij echt aan leuke stijl het valt goed op. De groep Moke vind ik dan weer wat tegenvallen in de signature. Ben het er dan ook mee eens dat het effect met de hoofden slecht gelukt is. Ik had het zelf gewoon helemaal weggelaten, het staat naar mijn idee wat slordig en het sluit niet mooi aan, vind het eigenlijk wat storend overkomen. Verder is het werkje best geslaagd Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Bedankt voor de reacties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.