PowerPats Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 (bewerkt) Fat Princess Ontwikkelaar Titan Studios Uitgever Sony Computer Entertainment Genre Actie Platforms PS3 Aantal spelers 32 Release July 30 2009 Demo Nee De speler sluit zich aan bij één van de twee teams. De twee teams moeten hun prinses redden uit het kasteel van het andere team. De twee teams kunnen hun gevangen prinses eten geven zodat ze zwaarder wordt, hierdoor wordt het moeilijker om de prinses te dragen. Spelers kunnen kiezen uit vijf klassen: magiër, priester, krijger, werker en ranger, elk met hun eigen sterktes. De klasse kan veranderd worden door hoeden op te pakken. Dus wie heeft nog meer dit spel ? Ik heb het spel en het is echt een aanrader. Bewerkt: 14 september 2009 door PowerPats Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Ik heb het spel niet, maar ik wil het wel kopen, misschien. Maar dan wil ik eerst een paar meningen horen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 het is gewoon een must buy. Als je van massive obnline battles houdt, dan is het spel echt iets voor jou. Als je niet houdt van vechten dan maakt dat ook niet uit, want dan kan je te werk gaan als arbeider, en hout hakken en de prinses voeren. En het grappige is. Als arbeider verdien je net zo veel punten als iemand die zit te vechten op het slagveld. Dus alles is echt in balans. Ben nu echt verslaaft aan dit spel, En er zijn lekker veel trophies voor dus de replaywaarde blijft. En binnenkort ook een nieuwe map 'New Pork' Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 lol ik zou hem wel willen hebben maar ik heb geen PS3.en wat een naam:fat princes Reageren
woutiecom Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Ik had begrepen dat het nogal rottig werkt als iedereen loopt te kl*ten in het spel... en je hebt iedereen nodig om die dikke prinses mee te nemen... Dat kan erg frustrerend zijn, dus ... nee. Ik heb het niet en ben eigenlijk ook niet zo direct van plan het spel te kopen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Ik heb nog niemand echt zien kloten in dit spel hoor. Iedereen werkt wel goed samen, knights rushen naar voren, archers schieten al bunnyhoppend op vijanden, en priesters staan achter je om je te healen. Als dan een worker een bom heeft geplaatst voor het vijandig kasteel, of daar een ladder heeft neergezet. Dan stormt iedereen naar binnen en sjouwt die prinses naar buiten. Dus hele goeie teamwork. Dus ik zou zeggen, probeer het spel eerst uit. voor je die meningen plaatst. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Ik heb het spel en ik vind dat alle reviews lage cijfers geeft wand ik heb nog niemand zien klote enzo het is echt en vet spel. Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 ja echt he, dat vind ik echt raar, want IGN gaf het spel echt een 9/10 en een andere site gaf het zelfs een 4, terwijl het voor mij toch echt wel minstens een 8.5 waard is. Reageren
woutiecom Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Ik heb nog niemand echt zien kloten in dit spel hoor. Iedereen werkt wel goed samen, knights rushen naar voren, archers schieten al bunnyhoppend op vijanden, en priesters staan achter je om je te healen. Als dan een worker een bom heeft geplaatst voor het vijandig kasteel, of daar een ladder heeft neergezet. Dan stormt iedereen naar binnen en sjouwt die prinses naar buiten.Dus hele goeie teamwork. Dus ik zou zeggen, probeer het spel eerst uit. voor je die meningen plaatst. Nah, het is niet zozeer een oordeel van mij persoonlijk, ik heb het gehoord/gelezen... vandaar dat ik wat sceptisch erover ben... maar ik kan het spel niet proberen voordat ik er geld voor betaald heb... Maar ik zal nog wat meer video's van de game bekijken. Reageren
FGras Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 de demo was er vorige week donderdag alleen op die avond te downloaden. Daarna was hij gelijk weer verwijderd, ik weet niet waarom. Maar ik heb m gespeeld en ik vond het niks aan want ik snapte het niet Achja. miss als ik het snap dat het dan wel leuk is Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Wat snap je er dan niet aan ? Het is echt een doodsimpel principe, maar wel verpakt in een hele leuke gameplay. Reageren
FGras Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Wat snap je er dan niet aan ? Het is echt een doodsimpel principe, maar wel verpakt in een hele leuke gameplay. nah. ik kende de toetsen niet. maar ik heb het nu wel door allemaal. maar het is niet echt dat ik hier 15 euro voor ga betalen :/ Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Echt een enorm leuke game. Ik heb hem even kunnen spelen en het is echt geweldig! Jammer dat ik geen ps3 heb. Weet iemand trouwens of deze game nou ook voor de psp uit komt? Aangezien Sony al eerder ps3 online spellen heeft geport naar de psp en die zich vooral wilt richten op downloaden i.v.m. PSP Go? Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Hij komt zekers naar de PSP ! BRON Reageren
.Stan Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ik zag laatst ergens staan dat er een demo is, maar ik kan hem nergens vinden in de Nederlandse, Amerikaanse en Japanse store... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.