Jump to content

Fat Princess

PowerPats

Recommended Posts

Geplaatst:
Hij komt zekers naar de PSP !

BRON

Awesome! ^_^ Ik kan niet wachten om deze game op de psp te spelen. Eindelijk weer eens vette online actie op de psp. Dat hebben we sinds MoHH2 al niet meer gezien.

Geplaatst:
er is geen demo voor deze game hoor.

die was er iets van 2/3 weken geleden alleen op de donderdag. ik denk dat ze hem verwijderd hebben omdat de demo te uitgebrijd was :D

Geplaatst:
er is geen demo voor deze game hoor.

die was er iets van 2/3 weken geleden alleen op de donderdag. ik denk dat ze hem verwijderd hebben omdat de demo te uitgebrijd was :D

Hé jammer, ik had toen de vrijdag gekeken, echt jammer!

• 1 maand later...
Geplaatst:

Goed nieuws voor mensen die Fat Princess hebben of willen kopen.

Er komt gratis DLC aan, er zitten vooral fixes en updates in, maar ook een nieuwe map zit erin genaamd, New Pork, In deze map die eruit ziet als een stad kan je met veel sluiproutes naar de vijand toe gaan.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Het lijkt mij echt een gaaf spel, het lijkt heel onschuldig en alles, maar later vliegen de bloedspetters in het rond.. echt een spel voor mij

Geplaatst:

Ik heb het spel ook.

Je moet het eventjes snappen hoe het werkt etc en dan is het leuk om te spelen

:cya:

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Ik kwam er vandaag pas achter, maar op de E3 2010 is blijkbaar downloadable content voor Fat Princess aangekondigd: Fat Roles. Naast patch v1.06 waarin vier spelers voortaan op één scherm kunnen spelen is deze DLC te downloaden voor $4.99,= of het gehele spel met uitbreiding voor $14.99,-. De DLC introduceert drie nieuwe characters: de Ninja, de Pirate, en de Giant. Elk hebben ze hun eigen sterktes, maar natuurlijk ook zwaktes.

De Ninja heeft een zwaard, en werpsterren voor het langeafstandswerk. Als speciale aanval, welke wat ik begreep opgeladen moet worden dmv punten oid, is tijdelijk onzichtbaar worden en door deuren heen kunnen.

De Piraat heeft eveneens een zwaard, alleen voor het langeafstandswerk geen sterren, maar een pistool. Zijn speciale aanval is een bombardement.

De Gigant is, nouja hoe kan het ook, gigantisch en steekt boven iedereen uit. Hij is heel sterk, maar natuurlijk ook gemakkelijk te raken. Ook kan hij niet simpel weg gaan zitten en een cakeje eten om zichzelf te healen, maar moet in plaats daarvan een vijand zien op te eten. Zin speciale aanval bestaat uit een hamerslag op de grond, daarmee zeer veel schade aan richten aan vijanden in zijn omgeving.

Er kan gelukkig wel met mensen worden gespeeld die de DLC niet hebben, al kunnen ze geen hoedjes oppakken van de nieuwe classen. De vier spelers op één scherm maakt het mogelijk om met meerdere mensen op één systeem te spelen, maar limiteerd je wel dat je niet al te ver van elkaar af kunt gaan. Er zou wel wat stretch zijn volgens een van de makers, maar het zou niet al te gek worden. Als er iemand dood gaat moet men naar het kasteel toe om de speler te laten respawnen, of naar een van de posten die van het eigen team zijn.

Geplaatst:

Die Gigant ziet er gewoon zwaar overpowered uit. vooral omdat hij automatisch health krijgt door te vechten en niet hoeft te zitten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...