Jump to content

Norton 360 probleem.


MegaPilot

Recommended Posts

Hoi jongens. :)

M'n nonkel heeft un probleempje met z'n Norton 360. Die zit de hele tijd te lullen over gevaar, instellingen kunnen niet veranderd worden, emails kunnen niet gescand worden,...Ik probeerde z'n instellingen te veranderen, maar dat klereding zit de hele tijd alles terug te zetten zoals het was. Nou, hulp pl0x. Het is een voorgeinstalleerde Norton 360 die m'n nonkel verlengd heeft via pcbanking ofzo. Ik heb z'n code achterhaald en wil dus herinstalleren als je me uitlegt hoe en als je me kan verzekeren dat ie al z'n 360-opties behoudt. Begin me hier niet over andere scanners die hij zou moeten kopen, ik ben echt niet achterlijk en kan genoeg over andere scanners lullen. M'n nonkel heeft genoeg betaald voor dit stukje software en dus wil ik dat het goed werkt. Ik ben nu aan het scannen met MBAM en die heeft al 3 dingetjes gevonden die niet goed zijn en hij is nog steeds bezig. Nogmaals: Begin hier niet over andere scanners die m'n nonkel zou moeten kopen.

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

aangezien norton veel opslaat in het register verlies je het niet

want norton gebruikt toch windows code als herkening ofzo? dus dan kan je hem gewoon herinstaleren

zo niet bel je de klanten service of je belt pcbanking want je heb recht op service

dan nog als je het heel veilig wilt doen gewoon je internet uit je pc trekken dan gebeurt er niets

Link to comment
Delen op andere websites

Anders, virusscanners die je kunt downloaden doen het perfect, zoals AVG. Goed en ook nog heel betrouwbaar. ;)

Die post ik in quote van de maand..:7 Als je iets van software afweet, dan weet je dat AVG het slechtste van het slechtste is en alles voor een virus aanziet. Nee bedankt. Overigens is m'n nonkel z'n Norton al gerepareerd, bij Symantec helpen ze je verdomd goed. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...