Dieko Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 (bewerkt) Hey! Ik doe nu werkje voor 112Haaglanden.net, maar ze hebben geen logo en water merk. Ik ga proberen om zelf wat te maken. Als jullie het ook kunnen,graag. Type:Logo en watermerk Stijl: Grootte: Een water merk voor op een foto middelmatig. En een kleine logo voor de filmpje Afbeelding: Iets wat met hulpdiensten te maken heeft Tekst:112Haaglanden Het laatste 112 nieuws uit de regio Haaglanden en omgeving. Rand: Kleuren: 112 kleuren Render (optioneel): Extra (optioneel): Mag je zelf kiezen Bewerkt: 15 oktober 2009 door Dieko Reageren
Dieko Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Niemand :-( :-( :-( Reageren
Dieko Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Nog steeds niemand? Reageren
Dieko Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Alsjeblieft :-( :-( :-( Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Als je nou iets duidelijker bent, het lijstje dat je nu hebt ingevuld ziet eruit alsof het in tien minuten is gedaan. Reageren
Dieko Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Als je nou iets duidelijker bent, het lijstje dat je nu hebt ingevuld ziet eruit alsof het in tien minuten is gedaan. Ik heb het aangepast Reageren
Dieko Geplaatst: 23 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 Als je nou iets duidelijker bent, het lijstje dat je nu hebt ingevuld ziet eruit alsof het in tien minuten is gedaan. Ik heb het aangepast :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Reageren
GTAJoel Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Gaat niet zo lekker hier.. Wel grappig om jou wanhopige kreten te lezen Reageren
Dieko Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Gaat niet zo lekker hier.. Wel grappig om jou wanhopige kreten te lezen Reageren
7ulian Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Ik ga even wat proberen (mag ook wel na 2 maanden ) je wilt dus een watermerk, translucent, voor op foto's, en een full colour logo aan het begin van een filmpje? ik post de results aan het eind van de middag (of als het langer gaat duren) Reageren
Dieko Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Ik ga even wat proberen (mag ook wel na 2 maanden ) je wilt dus een watermerk, translucent, voor op foto's, en een full colour logo aan het begin van een filmpje? ik post de results aan het eind van de middag (of als het langer gaat duren) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.