Jump to content

[WIP|IV] Ford GT

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee forummers,

Gisteren opende ik weer even Zmodeler om even iemand anders te helpen, en het begon direct weer te kriebelen. Ik wou eerst een motor proberen te maken, maar kon geen goede gratis models vinden. Omdat ik persoonlijk mijn Ford GT (nu ik weer wat meer kan met Zmod) barslecht vind, heb ik besloten hem helemaal opnieuw te maken.

En met helemaal opnieuw bedoel ik ook echt helemaal opnieuw. Ik begin met de turismo en het ford GT model, en vervang stukje bij beetje weer alle onderdelen. Door de Corvette (die vind ik persoonlijk veel beter dan de Ford) heb ik weer meer ervaring. Puntjes waar ik deze keer meer op ga focussen:

• het interieur: custom interieur ipv het standaard Turismo interieur,
  • gefixte lichten: onderverdeeld in pinkers, achteruitrijlicht enzovoort,
  • badges (ford logo en andere)
  • witte racing stripes (nu weet ik hoe ik dat kan doen :D )
  • betere velgen (vooral de textures)

Nog geen screens ofzo, ik ga dit rustig aandoen in verband met schoolwerk en privé leven. Dus om de zoveel dagen eens een update. Ik wil ook niets overhaasten, dat haalt de kwaliteit naar beneden. Als iemand mijn mod heeft gebruikt, laat dan alsjeblief weten wat je eraan veranderd zou willen. :)

Met vriendelijke groeten,

Senne

Geplaatst:

Dankje. En ja, dat was jij. :puh:

Ik heb vandaag textures gezocht voor het interieur en een deel van het exterieur, en heb het 3D model wat opgeschoond zodat het bruikbaar is. Ik hoop dit weekend al beide deuren in-game te hebben, en deze keer compleet afgewerkt. :)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Tot mijn spijt nog niet. Heb bar weinig tijd en zit met een bug die ik niet wegkrijg. Ik pas mijn interieurtexture aan en ga in-game: de texture is goed. Ik zet nieuwe deuren in de Turismo, en de texture is ineens verneukt. :blauw: Hij kleurt mee met de carrosseriekleur.

Maar het kriebelt weer hier vanbinnen, dus ik denk dat ik er binnenkort weer mee aan de slag ga. :puh:

Geplaatst:
Tot mijn spijt nog niet. Heb bar weinig tijd en zit met een bug die ik niet wegkrijg. Ik pas mijn interieurtexture aan en ga in-game: de texture is goed. Ik zet nieuwe deuren in de Turismo, en de texture is ineens verneukt. :blauw: Hij kleurt mee met de carrosseriekleur.

Maar het kriebelt weer hier vanbinnen, dus ik denk dat ik er binnenkort weer mee aan de slag ga. :puh:

Ik heb echt geen idee hoe ik moet verdergaan met die Merit RS, ik weet niet hoe ik models aanpas. :puh:

Ik ga denk ik nu opnieuw die Hunter doen. Gisteren had ik hem bijna af, qua model converten en een paar extra feature, maar nu crashed het spel. :<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...