Jon-asses Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 fuckin tevreden! Rates? Reageren
kuys Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Leuk, toch vind ik je achtergrond iets te grijs Reageren
Sander. Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 (bewerkt) Nice, maar miss nog paar adjustment layers eroverheen? Bewerkt: 16 september 2009 door Sander. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Mooie signature weer, Jon-asses. Het grijs is juist mooi want nu komt de kleurrijke tekst mooi naar boven. Mooie stock gekozen. Ik vindt alleen dat witte effect aan de voorgrond iets té wit. Zou het persoonlijk iets minder doen zodat het meer in de signature "vast" zit. Voor de rest weer een goede sig! Reageren
KJF Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Sommige mensen snappen denk ik niet, wat voor werk er nodig is voor een sig van dit niveau. Een aantal adjustment layers zou de sig alleen maar verkl*ten. Ik vind dit een erg mooie sig, het witte effect stoort mij totaal niet, bij mij valt het niet eens erg op. Ik vind het een mooi contrast tussen gekleurde letters en de rest zwart wit. De letters zijn op een mooie manier gekleurd en de renders zijn goed geplaatst. Kortom een zéér goede sig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.