rakker126 Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 (bewerkt) Deze zijn nu in mijn bezit: http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/phi...icaties/330419/ en http://www.kieskeurig.nl/pc_speaker/logite..._system/211129/ Links werken niet nieuwe: http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/phi...icaties/330419/ http://www.kieskeurig.nl/home_cinema_syste...303019/#prijzen Hoe kan ik ervoor zorgen dat het geluid van bijvoorbeeld de xbox of de tv ontvangst (zenders) via de superieure speakers gaat? Alvast bedankt voor jullie advies! Bewerkt: 14 september 2009 door rakker126 Reageren
rakker126 Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Helpt het misschien als ik een foto plaats? Ik zou namelijk erg graat televisie kijken e het geluid via de boxen van de cinema set laten gaan. Weet iemand wat voor snoer ik daar voor nodig heb? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) Je zult een kabel nodig hebben die je aan de ene kant een 3,5mm jack-inplug (zo'n kopere), en aan de andere kant een tullip met Rood en Wit voor geluid, voer de tullip in je surround set en de andere inplug in je TV, waar je ook een koptelefooon aan kunt sluiten, ik zal morgen of overmorgen een foto van zo'n kabel posten EDIT: Ik bedoelde zo'n kabel: http://www.yagoda.nl/tulp-jack-35mm-stereo-p-2102.html << Daar te krijgen. Wat je ook kunt doen is deze splitter kopen: Daar die jack doe je dan in de inplug in je TV, en dan komt er nu een kabel met aan beide kanten een rode en witte tullip, dan gebruik je dit kabeltje En dan gaat de ene kant in de jack, en de andere gaat in je surround set bij 'Sound In'. De surround set zet je dan in AUX. Op de manier zoals ik het nu zegt kun je er elk apparaat op aan sluiten, TV, MP3/4-speler, DVD-Speler, Telefoon, computer, stereo, console, handheld, en nog meer. Voor je telefoon zal je wel een kabeltje nodig hebben waar je bij de microfoon je eigen koptelefoon erin kan doen, als je Sony Ericsson Walkman hebt is dit sowieso geen probleem, andere merken weet ik zo niet Bewerkt: 15 september 2009 door Zamg0d1 Reageren
rakker126 Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Bedankt ik ga hem meteen bestellen Op die manier kan ik eindelijk mijn boksen goed gebruiken Reageren
FerryN Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Zijn die tulpen kabels niet gewoon stereo geluid? Je had toch speciale kabels nodig voor 5.1? Reageren
rakker126 Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Ik heb inderdaad 5.1.... Tv is toch niet surround maar het geluid moet wel via alle speakers gaan Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Zijn die tulpen kabels niet gewoon stereo geluid?Je had toch speciale kabels nodig voor 5.1? Ik gebruik tulp ook voor mijn 5.1 Dolby Surround setje Reageren
rakker126 Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Die moet ik dan dus maar bestellen denk ik Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Die moet ik dan dus maar bestellen denk ik Dat kun je doen Maar volgens mij was dat ook de enige geluids kabel voor installaties thuis, nouja, ik heb een kabeltje met aan beide kanten een 3,5mm plug en ik weet niet of jou cinema set die ondersteunt. Reageren
rakker126 Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2009 (bewerkt) Wat zou er dan moeten zitten? Dan kijk ik meteen even! Ik zie zo snel een S-video audio in en aux ingang op het apparaatje Bewerkt: 17 september 2009 door rakker126 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Wat zou er dan moeten zitten? Dan kijk ik meteen even! Ik zie zo snel een S-video audio in en aux ingang op het apparaatjeAUX is een soortvan streaming, het geluid van de TV gaat via de cinema naar de boxen. Reageren
rakker126 Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 aha, is AUX dan beter? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 aha, is AUX dan beter? AUX is de enige die dit kan Reageren
rakker126 Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Ow okey dan bestel ik maar zo'n kabel 1.5M stereo ik zie net dat het stereo is de cinema set is echter 5.1..... Ik had gelezen dat het ook mogelijk was om tv te kijken via de DVD speler door middel van een progressieve scan, hiervoor heb je echter ook nog iets nodig, en blijkbaar zit het niet goed aangesloten. Zamgod (of iemand anders) weten jullie wat i kdaar voor nodig heb? Of is er ook een kabel voor 5.1? Bewerkt: 18 september 2009 door rakker126 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Ow okey dan bestel ik maar zo'n kabel Jup, en in de cinema moet ie dan in het vakje AUX erin Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.