Jump to content

savegame


deuk11

Recommended Posts

hallo,

ik wil in mijn gta graag een 100% savegame zetten.. (ik heb windows Vista -.-)

nu had ik een vraagje, hoe moet ik dat ding erin zetten want ik heb al vanalles geprobeerd..

lijstje:

-xliveless

-xlive wrapper

-savegame wrapper (van flitskikker maar zelfs dat werkt niet)

ik heb versie 1.0.4.0 misschien dat het daar aan ligt of heb ik dit mis?

Groetjes Deuk11

Bewerkt: door deuk11
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het handmatig, de savegame staat in deze map:

C:\Users\GEBRUIKERSNAAM VAN JE PC\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV

Dan klik je op de map savegames en in die map staat als het goed is nog een map met de naam user_ en dan wat letters en cijfers en in die map zet je de savegame

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het handmatig, de savegame staat in deze map:

C:\Users\GEBRUIKERSNAAM VAN JE PC\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV

Dan klik je op de map savegames en in die map staat als het goed is nog een map met de naam user_ en dan wat letters en cijfers en in die map zet je de savegame

ja weet ik alleen dan doen ze het nog niet bij mij want xlive wrapper werkt niet en xliveless ook niet..:(

hoop nog een goede oplossing te horen te krijgen,

Deuk11

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het gewoon zonder die programma's

oke welke patch heb jij dan?

als je 1.0.4.0 hebt dan mag je het van mij uitleggen anders heb ik er niks aan want ik heb patch 1.0.4.0..

Groetjes,

Deuk11

bij 1.0.4 is het niks anders dan bij vorige versies.

verde rheb jij wss gewoon de oude versie van xliveless. Hoe installeer jij xliveless uberhaupt?

Link to comment
Delen op andere websites

wat gebeurt er dan?

trouwens, als je xliveless hebt moet je de savegames daar niet in plaatsen maar in mijn documenten/Rockstar Games/GTA4/Savegames en ze daar los in plaatsen, dus niet in een folder zoals het er daar in staat

Link to comment
Delen op andere websites

wat gebeurt er dan?

trouwens, als je xliveless hebt moet je de savegames daar niet in plaatsen maar in mijn documenten/Rockstar Games/GTA4/Savegames en ze daar los in plaatsen, dus niet in een folder zoals het er daar in staat

zo dom ben ik nou ook weer niet maar bij mij geeft hij aan dat er in xliveless een virus zit..

dus vandaar..

Groeten,

Deuk11

Link to comment
Delen op andere websites

wat gebeurt er dan?

trouwens, als je xliveless hebt moet je de savegames daar niet in plaatsen maar in mijn documenten/Rockstar Games/GTA4/Savegames en ze daar los in plaatsen, dus niet in een folder zoals het er daar in staat

zo dom ben ik nou ook weer niet maar bij mij geeft hij aan dat er in xliveless een virus zit..

dus vandaar..

Groeten,

Deuk11

Ironisch dat je dat zegt terwijl je dan zegt dat het van jarno niet werkt, verder moet je je virusscanner het gewoon alten negeren.

Link to comment
Delen op andere websites

wat gebeurt er dan?

trouwens, als je xliveless hebt moet je de savegames daar niet in plaatsen maar in mijn documenten/Rockstar Games/GTA4/Savegames en ze daar los in plaatsen, dus niet in een folder zoals het er daar in staat

zo dom ben ik nou ook weer niet maar bij mij geeft hij aan dat er in xliveless een virus zit..

dus vandaar..

Groeten,

Deuk11

Ironisch dat je dat zegt terwijl je dan zegt dat het van jarno niet werkt, verder moet je je virusscanner het gewoon alten negeren.

doe jij dan gewoon offline spelen ofzo of hoe doe je da dan want ik kan er nie goed bij...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...