GtaGekkerd Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) Tutorial Hoe instaleer je een gamemode Eerst moet je een gamemode downloaden dat kan je het best doen op sa-mp.com. Zelf heb ik een stuntmap gedownload voor mijn server Instalatie Je kopieert het gamemoden bestand wat je hebt gedownload. je gaat naar je sa-mp server map en Gamemodes daar zet je het bestand neer Daarna ga je naar je sever.cfg en open het. Bij gamemoden0 zet je daar achter je gamemoden hoe hij heet Bij mij is het dus Freeroam Daarna open je sa-mpserver en spelen maar Bewerkt: 15 september 2009 door GtaGekkerd Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Eh admins of mods verander de titel a.u.b. Tutorial heb ik verkeerd gespelt Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Eh admins of mods verander de titel a.u.b. Tutorial heb ik verkeerd gespelt En je hebt nog wel meer spellings fouten, en somigen dingen kloppen niet, je moet ook wel eerst je server starten voordat je hem kan bespelen he Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 ja even vergeten Reageren
Sandra Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Sorry, maar ik vind dit een beetje een matige tutorial. Je hebt erg veel spelfouten gemaakt in woorden die juist goed gespeld horen te zijn. Het is 'gamemode0' en niet ' GameModen.0'. Dit is erg belangrijk. Het is trouwens 'de gamemode' en niet 'het gamemoden' . >>Topic-titel aangepast<< Reageren
Doggi Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) Euh ik wil niet moeilijk doen hoor,maar sommige moet je eerst nog compilen met pawno. En een heel belangrijk iets ben je vergeten:je daar achter je gamemoden hoe hij heet Bij mij is het dus Freeroam 1. ZONDER DE 1 WERKT HET NIET!!!! Bewerkt: 15 september 2009 door boostboy Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Bij mij wel Reageren
Wanted Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Euh ik wil niet moeilijk doen hoor,maar sommige moet je eerst nog compilen met pawno.En een heel belangrijk iets ben je vergeten:je daar achter je gamemoden hoe hij heet Bij mij is het dus Freeroam 1. ZONDER DE 1 WERKT HET NIET!!!! Bij mij wel? Reageren
Crusher!! Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) mooie lange tutorial " fijn dat ik nu weet hoe ik .pwn compile zodat ik ze kan gebruiken jonge pas je tut wat aan en maak er MINI-TUTORIAL van.. xD. ik vraag me af of remi deze wel eens bij de PMTL zet Bewerkt: 15 september 2009 door Crusher!! Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 mooie lange tutorial "fijn dat ik nu weet hoe ik .pwn compile zodat ik ze kan gebruiken jonge pas je tut wat aan en maak er MINI-TUTORIAL van.. xD. ik vraag me af of remi deze wel eens bij de PMTL zet Ik zal niet weten Toch handig? iemand had me dit uitgelecht anders had ik nooit een server gehad Reageren
Crusher!! Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) leer scripten , zoals ik kan, en remi, en sandra, en bigboss, en mosweg, en david22, etc.. etc... en en nog een paar duizen mensen:P op Samp forum. Bewerkt: 15 september 2009 door Crusher!! Reageren
Sandra Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 ZONDER DE 1 WERKT HET NIET!!!! Bij mij wel? Inderdaad, het hoeft er niet per se achter. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 't hoeft niet. maar't 't kan wel Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) Serieus kerel, je bent niet goed bezig in mijn ogen. Als je voor de simpelste dingen als bestanden in een map zetten en een bestand aanpassen al een tutorial nodig hebt, dan ben je gewoon (sorry) dom. Tevens staat het nog steeds vol spellingsfouten. Het is gamemode0 en niet gamemoden0. Doe trouwens ook eens iets aan de opmaak. Sorry als dit wat brutaal overkomt, maar ik geef gewoon mijn mening. Bewerkt: 15 september 2009 door Big Boss Reageren
Megadreams Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) Deze tutorial vind ik niet erg goed volgens mij legde de tutorial van Sandra, van hoe je een server maakt (heb ik heel veel aan gehad dankje Sandra) alles perfect uit en hoeft een tutorial als deze echt niet meer vind ik. Bewerkt: 15 september 2009 door megadreams Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.