GTAPlayer95 Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) Hey Ik heb een savegame gedownload en geinstalleerd maar ik installeer ook mods. maar soms als ik een mod heb geinstalleerd doet die het niet. ik laadt dan mijn savegame en die blijft op de helft vastzitten en dan sluit die gta af. En er staat geen (savegame Corrupted) Ligt het dan aan mijn mod of savegame en hoe ik dat dan moet oplossen. Bewerkt: 15 september 2009 door GTAPlayer95 Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) En kan je me precies vertellen op welk punt je spel afsluit? Zodra je ingame wilt gaan, of halverwege het laden? Indien het halverwege het laden is, zou het aan de mod liggen. En als het tijdens het ingame gaan is, zou het aan de savegame kunnen liggen. Meestvoorkomende probleem is dat je dan een verkeerde versie savegame hebt. Zie hier meer informatie EDIT: Ow, je meld nu dat je halverwege crashed. Dan ligt het aan de mod. Uninstalleer hem eens, of controleer of je je mod wel goed hebt geïnstalleerd. Bewerkt: 15 september 2009 door Remi-X Reageren
Donutdragon Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Ik denk dat het aan je mod ligt. Als het aan de versie van je savegame ligt sluit het spel af als het laden klaar is. Halverwege het laden betekent meestal mod problemen. Reageren
GTAPlayer95 Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Oke Bedankt en hoe kan ik precies oplossen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Oke Bedankt en hoe kan ik precies oplossen. Deinstalleer de mod met het programma waarmee je de mod heb GEPLAATST. Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Nogmaals een topic verplaatst... Over je probleem: lees eens dit bericht door. Ik vermoed dat je een verkeerde versie hebt, in dat bericht vind je een soort van stappenplan om het probleem op te lossen. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.