Cee Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb problemen met het opslaan, en laden van savegames. Ik heb al op andere fora gekeken, maar kon er niks over vinden: elke keer dat ik een savegame opslaan, zegt het spel dat de savegame correct is opgeslagen. Klik ik er dan op om deze te laden, dan luidt de naam van de savegame: "Savegame X corrupted" (waarbij X het nummer van de savegame is). Het spel zegt dat het aan mijn directory ligt, maar als ik vervolgens in die directory kijk, zie ik de savegames gewoon staan. Somebody help? EDIT: De game is gewoon door mij gekocht, en ik gebruik geen mods en cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Je kan je Save Game niet eens in je directory zien staan, omdat ze in Mijn Documenten - GTA SA User Files staan. Waarschijlijk foutje.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gnatyx Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Re-instaleer, had ik ook, werkt nu wel weer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.