Jump to content

laatste flying rat


yosata

Recommended Posts

hey,

ik heb de storyline van gta 4 al een hele poos uitgespeeld en toen wilde ik alle duiven gaan schieten, ik heb dus met zo'n lijst alle duiven afgewerkt. Alleen het probleem is dat ik nu een pigeon mis, ik heb ze wel allemaal afgekruist op mn lijst. Mijn vraag is dan of er een soort van tool is waarmee je (niet ingame) kan zien welke je al gehad hebt/ welke je nog moet of zit er niets anders op dan ze allemaal wer opnieuw langs te gaan? :cry:

Alvast bedankt :cya:

EDIT: PS ik heb m op pc

Bewerkt: door yosata
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een mod waarmee je kunt zien welke stunt jumps en flying rats je nog moet, er verschijnt dan een rondje op de map in de game. In die mod zitten alleen nog heel veel andere functies maar als je hem wilt moet je maar je email adres sturen via een pb ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Door middel van een .asi mod kan je kijken welke flying rat je nog moet hebben (er verschijnt een marker op de map). Dan knal je 'm af en verwijder je de mod weer gewoon. :) Als je het op de PC hebt tenminste.

Als je in dit topic doorscrollt naar beneden:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=103755

dan zie je de mod staan. in de rest van het topic kan je lezen hoe je 'm moet installeren.

Andere manieren dan in-game weet ik helaas niet, en zijn er ook niet vrees ik.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

hoort toch op de ingame map te staan welke je allemaal hebt afgeschoten??

Nee, dat is in GTA Vice City Stories. Daar kun je door de Map te activeren zien welke Rampages, Red Balloons en Unique Stund Jumps je al gedaan hebt ;).

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

hey,

ik heb de storyline van gta 4 al een hele poos uitgespeeld en toen wilde ik alle duiven gaan schieten, ik heb dus met zo'n lijst alle duiven afgewerkt. Alleen het probleem is dat ik nu een pigeon mis, ik heb ze wel allemaal afgekruist op mn lijst. Mijn vraag is dan of er een soort van tool is waarmee je (niet ingame) kan zien welke je al gehad hebt/ welke je nog moet of zit er niets anders op dan ze allemaal wer opnieuw langs te gaan? :cry:

Alvast bedankt :cya:

EDIT: PS ik heb m op pc

je weet dat er 2 op de statue of liberty zitten :)?

Link to comment
Delen op andere websites

Fout, dat zijn er vijf.

- Twee op de koffiebeker.

- Een op het stenen plakaat.

- Een op haar borst.

- En een op haar hoofd.

Er zit er ook nog een achter het Blijheidsbeeld (op het stervormige plateau) op het meest zuidelijke punt. En nog een op de Obelisk waar ze op staat. Boven de deurpost van een deur.

@FGras: Als je PC hebt, moet je de Draw Distance laag zetten. Effe weg gaan en dan terugkomen. Dan staat hij er wel als het goed is. Ik heb dit probleem nog niet ervaren, bij mij staat hij er altijd ;).

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

alle 6 duifen [/font] zijn gewoon via de achterkant van het standbeeld te raken is

eve puzzlene daarzo met de sniper wapen kan je ze allemaal gewoon raken [/font] Ja ze zitten aan de voorkant van het beeld zelf

Bewerkt: door Medal_Crusader
Link to comment
Delen op andere websites

@FGras: Als je PC hebt, moet je de Draw Distance laag zetten. Effe weg gaan en dan terugkomen. Dan staat hij er wel als het goed is. Ik heb dit probleem nog niet ervaren, bij mij staat hij er altijd ;).

Nee ik heb PS3, krijg je daarbij niks dan?

Link to comment
Delen op andere websites

In de Console versies bestaat de Draw Distance niet. Die is bepaald bij het maken van het spel, en niet aan te passen door de speler. De Annihilator komt te staan op het MeTV Building op Star Junction he. Niet dat je bij het verkeerde gebouw zit te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

In de Console versies bestaat de Draw Distance niet. Die is bepaald bij het maken van het spel, en niet aan te passen door de speler. De Annihilator komt te staan op het MeTV Building op Star Junction he. Niet dat je bij het verkeerde gebouw zit te kijken.

ja, ik kijk heel vaak op dat gebouw. of met de heli, of ik ga met de lift en trap omhoog. maar hij staat er nooit :O

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...