yosata Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) hey, ik heb de storyline van gta 4 al een hele poos uitgespeeld en toen wilde ik alle duiven gaan schieten, ik heb dus met zo'n lijst alle duiven afgewerkt. Alleen het probleem is dat ik nu een pigeon mis, ik heb ze wel allemaal afgekruist op mn lijst. Mijn vraag is dan of er een soort van tool is waarmee je (niet ingame) kan zien welke je al gehad hebt/ welke je nog moet of zit er niets anders op dan ze allemaal wer opnieuw langs te gaan? Alvast bedankt EDIT: PS ik heb m op pc Bewerkt: 15 september 2009 door yosata Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lancaster Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2009 hoort toch op de ingame map te staan welke je allemaal hebt afgeschoten?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2009 Ik heb een mod waarmee je kunt zien welke stunt jumps en flying rats je nog moet, er verschijnt dan een rondje op de map in de game. In die mod zitten alleen nog heel veel andere functies maar als je hem wilt moet je maar je email adres sturen via een pb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) Door middel van een .asi mod kan je kijken welke flying rat je nog moet hebben (er verschijnt een marker op de map). Dan knal je 'm af en verwijder je de mod weer gewoon. Als je het op de PC hebt tenminste. Als je in dit topic doorscrollt naar beneden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=103755 dan zie je de mod staan. in de rest van het topic kan je lezen hoe je 'm moet installeren. Andere manieren dan in-game weet ik helaas niet, en zijn er ook niet vrees ik. Bewerkt: 15 september 2009 door senneken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 (bewerkt) hoort toch op de ingame map te staan welke je allemaal hebt afgeschoten?? Nee, dat is in GTA Vice City Stories. Daar kun je door de Map te activeren zien welke Rampages, Red Balloons en Unique Stund Jumps je al gedaan hebt . Bewerkt: 22 september 2009 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 hè mensen. ik heb een vraag. ik heb alle rats gekilled, maar die helikopter staat nooit op die flat! :O Hebben meer mensen dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Traser Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2009 hey,ik heb de storyline van gta 4 al een hele poos uitgespeeld en toen wilde ik alle duiven gaan schieten, ik heb dus met zo'n lijst alle duiven afgewerkt. Alleen het probleem is dat ik nu een pigeon mis, ik heb ze wel allemaal afgekruist op mn lijst. Mijn vraag is dan of er een soort van tool is waarmee je (niet ingame) kan zien welke je al gehad hebt/ welke je nog moet of zit er niets anders op dan ze allemaal wer opnieuw langs te gaan? Alvast bedankt EDIT: PS ik heb m op pc je weet dat er 2 op de statue of liberty zitten ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 (bewerkt) Fout, dat zijn er vijf. - Twee op de koffiebeker. - Een op het stenen plakaat. - Een op haar borst. - En een op haar hoofd. Er zit er ook nog een achter het Blijheidsbeeld (op het stervormige plateau) op het meest zuidelijke punt. En nog een op de Obelisk waar ze op staat. Boven de deurpost van een deur. @FGras: Als je PC hebt, moet je de Draw Distance laag zetten. Effe weg gaan en dan terugkomen. Dan staat hij er wel als het goed is. Ik heb dit probleem nog niet ervaren, bij mij staat hij er altijd . Bewerkt: 28 september 2009 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 (bewerkt) alle 6 duifen [/font] zijn gewoon via de achterkant van het standbeeld te raken is eve puzzlene daarzo met de sniper wapen kan je ze allemaal gewoon raken [/font] Ja ze zitten aan de voorkant van het beeld zelf Bewerkt: 28 september 2009 door Medal_Crusader Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2009 Nee toch niet. Want alle Flying Rats op het beeld zelf zie je alleen als je er voor staat, omdat ze op de voorkant van het beeld zitten xD. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2009 @FGras: Als je PC hebt, moet je de Draw Distance laag zetten. Effe weg gaan en dan terugkomen. Dan staat hij er wel als het goed is. Ik heb dit probleem nog niet ervaren, bij mij staat hij er altijd . Nee ik heb PS3, krijg je daarbij niks dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2009 In de Console versies bestaat de Draw Distance niet. Die is bepaald bij het maken van het spel, en niet aan te passen door de speler. De Annihilator komt te staan op het MeTV Building op Star Junction he. Niet dat je bij het verkeerde gebouw zit te kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2009 In de simple trainer zit een optie dat je kunt teleporten naar de locatie van de rat. Misschien is dat een optie? Zo heb ik de laatste waar ik niet uit kon komen kunnen doorzefen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2009 In de Console versies bestaat de Draw Distance niet. Die is bepaald bij het maken van het spel, en niet aan te passen door de speler. De Annihilator komt te staan op het MeTV Building op Star Junction he. Niet dat je bij het verkeerde gebouw zit te kijken. ja, ik kijk heel vaak op dat gebouw. of met de heli, of ik ga met de lift en trap omhoog. maar hij staat er nooit :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.