Jump to content

Missie : Supply Lines van Zero


gangster63

Recommended Posts

Ik vindt de missie Supply Lines.. van Zero moeilijk. Je moet met een RC vliegtuigje of zo allemaal bussen en motors en fietsen neerknallen. En je moet het vliegtuigje besturen, het is een soort van speelgoed vliegtuig die kan schieten. Het moeilijke is dat je maar een kleine hoeveelheid kerozine meekrijgt. Als die kerozine op is kun je natuurlijk niet meer vliegen. Het vliegen is ook moeilijk. kan iemand mij helpen? Ik heb een cheat gebruikt die cheat werkt niet met vliegtuigen de cheat was als je botst tegen een voertuig ontploft die, maar die was denk ik alleen geschikt voor auto's. Kortom : Ik vindt de missie supply lines van zero moeilijk kan iemand mij helpen?

Gr. gangster63

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft niet constant de W ingedrukt te houden. Het vliegtuigje kan zelf ook makkelijk blijven zweven. Doe je dit wel dan is de tank snel leeg.

De missie is niet verplicht voor de verhaallijn maar een zijmissie. Je kunt dus gerust met de andere missies verdergaan. Later zul je in de Flight school leren hoe je moet vliegen.

Mocht het echt niet lukken dan kun je je savegame uploaden zodat iemand anders het voor je opknapt.

Kijk ook hier eens: http://nl.wikigta.org/wiki/Supply_Lines_%2..._San_Andreas%29

Bewerkt: door Donutdragon
Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft niet constant de W ingedrukt te houden. Het vliegtuigje kan zelf ook makkelijk blijven zweven. Doe je dit wel dan is de tank snel leeg.

De missie is niet verplicht voor de verhaallijn maar een zijmissie. Je kunt dus gerust met de andere missies verdergaan. Later zul je in de Flight school leren hoe je moet vliegen.

Mocht het echt niet lukken dan kun je je savegame uploaden zodat iemand anders het voor je opknapt.

Kijk ook hier eens: http://nl.wikigta.org/wiki/Supply_Lines_%2..._San_Andreas%29

Eh.. Sorry dat ik het niet erbij heb gezet maar het is voor de playstation 2 bedankt voor je hulp. Maar kan je het bij ps2 ook uploaden zodat iemand anders het voor je opknapt? Bij het topic van wrong side of the tracks had iemand ook een reactie zo van supply lines is moeilijk enzo en iemand had er een reactie bij gezet zo van het is maar een bijmissie toen vroeg ik kan je het skippen? Toen antwoorde iemand anders nee het is wel degelijk een belangrijke missie Ik hoop zo dat het maar een bijmissie iss!!

---

Ik had het wel 1 keer bijna gehaald ik moest terug naar het dak van Zero maar ik had geen fuel meer en ik kon het dak niet op.

>>> Door VWO-er: Berichten samengevoegd, je kunt je berichten bewerken middels de Bewerk-knop onderaan je bericht<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Toen antwoorde iemand anders nee het is wel degelijk een belangrijke missie Ik hoop zo dat het maar een bijmissie iss!!

Ik weet echt 100% zeker dat het een zijmissie is, je hebt hem wel nodig om het spel 100% uit te spelen. Kijk maar bij het missieoverzicht op wikigta.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen antwoorde iemand anders nee het is wel degelijk een belangrijke missie Ik hoop zo dat het maar een bijmissie iss!!

Ik weet echt 100% zeker dat het een zijmissie is, je hebt hem wel nodig om het spel 100% uit te spelen. Kijk maar bij het missieoverzicht op wikigta.

Dus ik kan alles uitspelen en op het laatst supply lines doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegen is overigens in het begin erg moeilijk, zeker als je nog nooit eerder een vliegtuig hebt bestuurd o.i.d

maar wat bij mij werkte is net voor de auto of motor landen (of neer knallen op de grond) en dan met L2 en R2 (of R1 en L1) draaien totdat ik naar de auto/motor wijs, en dan gewoon alles overhoop knallen ^_^

Duurde overigens ook stuk of 5 keer voor ik de missie had ;) In ene hydra rondvliegen is geen overbodige luxe voor deze missie, maar als je niet wil cheaten ook onmogelijk ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Bedankt voor iedereens hulp! Ik ga alle missies doen en als ik de laatste missie heb gedaan doe ik supply lines en de missie die erna komt.

Dat kan niet xD

P.S ga naar Gtamissions.com Sanandreas en de PC en dan zoek je die missie en laten ze het zien xD

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor iedereens hulp! Ik ga alle missies doen en als ik de laatste missie heb gedaan doe ik supply lines en de missie die erna komt.

Dat kan niet xD

P.S ga naar Gtamissions.com Sanandreas en de PC en dan zoek je die missie en laten ze het zien xD

Dat kan dus wel en je moet niet altijd naar gtamissions gaan hoor, het kan perfec zonder :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...