onbekendeIV Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 hoi medeleden, ik heb een paar kleine modjes gemaakt laatst en ik wil ze graag aan jullie laten zien! Dit zijn ze: voor de gta iv hud voor san andreas een nieuwe mobiel 'nokia N73' en een texture update voor de diablos stallion uit gta united. hier zijn ze! volgorde: 1: de mobiel 2 orginele diablos 3 mijn nieuwe! Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Die auto zit toch automatich in Gta United? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Die auto zit toch automatich in Gta United? klopt die heb ik aangepast Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Niemand een beoordeling? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Ziet er leuk uit. Alleen zijn bij de auto de vlammen wat wazig geworden denk ik. Maar voor de rest ziet het er leuk uit! En je moet er ook even op letten wanneer je om een beoordeling vraagt . De meeste op dit forum zitten rond die tijd op school, of op het werk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.