DiscoBal Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Elke keer als ik gta sa op start dan loopt dat ding vast bij dat plaatje van nvidea Volgens mij was dat nadat ik een scooter in het spel heb gezet, met imgtool wat heb ik fout gedaan DiscoBal Reageren
.Timothy Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Waarschijnlijk hem niet goed geïnstalleerd. Heb je de ReadMe gevolgd? Mogelijk heb je iets verkeerd gedaan, want anders zou het gewoon moeten werken. Je versie lijkt me nu niet het probleem, dan zou het probleem later op moeten treden. Reageren
DiscoBal Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 (bewerkt) Waarschijnlijk hem niet goed geïnstalleerd. Heb je de ReadMe gevolgd? Mogelijk heb je iets verkeerd gedaan, want anders zou het gewoon moeten werken. Je versie lijkt me nu niet het probleem, dan zou het probleem later op moeten treden. ik heb alles goed gedaan, want vroeger zetten ik heel veel erin maar ik ben alles een beetje vergeten enzo, maar ik heb nu nog niks gemod behalve die scooter en toen liep hij vast, en ik denk ook niet dat het aan die mod ligt. Bewerkt: 15 september 2009 door DiscoBal Reageren
.Senne Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Verwijder eens gta_sa.set uit je user files en probeer dan nog eens. Als dat niet helpt, probeer dan even een herinstallatie. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Elke keer als ik gta sa op start dan loopt dat ding vast bij dat plaatje van nvidea Volgens mij was dat nadat ik een scooter in het spel heb gezet, met imgtool wat heb ik fout gedaan DiscoBal Heb ik ook, maar als ik dubbelklik op men linkermuisknop gaat hij gewoon weer verder. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Dat heeft m'n vriend ook, gewoon doorklikken. Reageren
DiscoBal Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 soms is de oplossing wel heel makkelijk ik hoefde alleen te klikken , ty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.