Jump to content

Telefoonmissies

misterdj

Recommended Posts

De derde telefoon?

Daar moet je gewoon een Cheetah nemen en alle gastjes afknallen. Kijk ook op de walktrough.

Dingen waar mee je rekening moet houden:

-Schiet altijd eerst de auto's stuk.

-Het eerste mannetje zit op een reclame bord.

-Het laatste mannetje (die op een motor zit) is lastig te vermoorden, ga hem niet achtervolgen maar probeer hem te gemoet te rijden.

Delen op andere websites

Dus hij zit ergens in de lucht op een reclame bord als ik het goed begrijp?

Ja, nog iets, op de kaart verschijnt ook nog een blauw stipje (of een anderek leur), daar liggen wat wapens. ;)

Delen op andere websites

Dus hij zit ergens in de lucht op een reclame bord als ik het goed begrijp?

Ja, nog iets, op de kaart verschijnt ook nog een blauw stipje (of een anderek leur), daar liggen wat wapens. ;)

Excuseer mijn lompheid, ik keek niet naar boven <_<

Ik zit nu bij die missie bij de airport.

Alleen als je die koffer hebt, en je gaat naar buiten, is de auto/motor waar je mee was weg.

En als je gaat rennen wordt je na een tijdje helemaal plat gereden dry.gif

Weet iemand een trucje om deze missie te halen?

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDITknop, svp. Zie de forumregels voor meer info]

Delen op andere websites

Ik zit nu bij die missie bij de airport.

Alleen als je die koffer hebt, en je gaat naar buiten, is de auto/motor waar je mee was weg.

En als je gaat rennen wordt je na een tijdje helemaal plat gereden <_<

Weet iemand een trucje om deze missie te halen?

Ga er met een helikopter heen, en zet die op het grasveld naast het reclamebord. Die blijft daar wel staan.

Dit had je ook in de walktrough kunnen vinden.

Bewerkt: door GTAspeler
Delen op andere websites

• 1 maand later...
Ik ben nu in een missie bezig dat ze een bank zouden overvallen, en dat je dan iets moet doen...

Maar mijn vraag is, hoe haal je die missie? :blink:

hé die vond ik eerst ook lastig nu doe ik hem vrij vlot bij die vent op het reclame bord is een sniper het makkelijkst (50 packages) de volgende is die volgens mij met die pantser wagen daar moet je van een afstand zodat hij nog niet gaat rijden zijn banden lek schieten hij rijd nu echt slecht en intussen kun jij flink vuren. met de andere heb ik het ook zo gedaan.

die met die moter is wel echt lastig je moet hem proberen aftesnijden of van zijn moter af terijden. maar ik denk dat je hem binnen 5 keer nu wel heb gehaald.

Delen op andere websites

Deze missie kan nog véél makkelijker ben ik pas achtergekomen, nadat je die kerel en z'n handlanger dood hebt geschoten ren je naar buiten, daar komt net een politie-auto aanrijden, pak z'n auto en race het vliegveld zélf op, daar moet je naar de heli-pad gaan, normaalgesproken staat hier geen Maverick op, maar in deze missie wel, pak de Maverick en ga in één keer door naar Ammu-Nation, als je het moeilijk wilt doen en de zwarte Admirals wilt pakken van de gangsters moet je even in de Geheime Auto's Lijst kijken. Deze kun je vinden in GTA Vice City General.

Delen op andere websites

Het is misschien verstandig om het héle topic door te lezen, hij heeft de missie met de Europese Gang (Autocide) al gehaald en vroeg nu tips voor de missie Check out at the Check in, daar heb ik dus de tips voor gegeven. Je had even het hele topic door moeten lezen...

Delen op andere websites

hij vroeg nu tips voor de missie Check out at the Check in

sorry, ik keek toen even naar boven en zag dat de andere ook nog over die andere missie hadden dus dacht ik dat hij nog steeds tips nodig had.

Delen op andere websites

Eigenlijk mag je niet reageren van een bericht die een maand oud is ( of kijk in de GTAForum Regels .

Je mag wel reageren op iets wat heel oud is, alleen moet je dan niet offtopic gaan posten. (iets posten wat niet met het onderwerp te maken heeft). Je moet dan bijv. ook een vraag ofzo hebben die over dezelde missie gaat. Dan is het beter dat iemand in een oud topic post dan dat hij een nieuwe maakt ;) .

@marty dat vat ik dan niet :huh: . Ik dacht dat dit wel mocht als je maar ontopic postte.

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

Je mag wel reageren op iets wat heel oud is, alleen moet je dan niet offtopic gaan posten. (iets posten wat niet met het onderwerp te maken heeft)

volgens mij niet want ik ging een keer (wel ontopic) reageren op een topic van een half jaar oud en ze zijden dat ik daarop niet mocht reageren. (ik kreeg ook een PB waarin ze vroegen of ik dat niet meer wou doen) hetzelfde bij een topic van een maand oud.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...