sopietje Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Heeft niemand het opgemerkt ofzo..? in ieder geval is Patrick Swayze gisteren overleden, hij heeft zijn strijd tegen de alvleesklier kanker niet gewonnen. ik vind het erg jammer, hij is bekend van o.a. de films Dirty Dancing en Ghost, allebei erg mooie films. ook speelde hij mee in diverse series. ik vond hem een erg goede acteur. in 1990 werd hij ook tot 's werelds meest sexy man verkozen =O nogmaals ik vind het erg jammer. R.I.P. =( Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Vanochtend had ik het gezien in het ochtendnieuws inderdaad! Wel jammer, het was wel een goeie acteur. Heb nog die film ghost (geloof dat dat de naam was ) gezien waarin hij speelde. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Jammer dat een goede acteur weer is overleden. Kijk ik ben niet echt fan van hem. Maarja het is toch. op je 57 sterven. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Ik heb laatst nog Road House gezien waar hij de hoofdrol in speelde. Een goeie film en leuke gevechtscenes en hij acteerde heel goed. R.I.P. Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Erg jammer, het was zeker een goede acteur! RIP Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Kan de persoon in kwestie zo niet voor de geest halen. Maar dat maakt het niet erger. R.I.P voor de persoon en sterkte toegewenst aan de familie. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Ik vond het een goede acteur, jammer dat hij zo jong is gestorven Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Jong gestorven zeg. Jammer maar ik kon hem niet echt van films ofzo. Reageren
Jowx Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Verplaatst naar Beeld & Geluid.. Reageren
Tomeken Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Is inderdaad wel spijtig, heb overlaatst nog een film gezien waarin hij speelde. Ik vond het een van de betere acteurs ook. Bewerkt: 29 september 2009 door Tomeken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.