Jump to content

[SCM][BB]Brein Attack

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Brein_Attack.png

Brein Attack!

Na alle ophef over brein vond ik het wel een leuk idee om daar ook een modification van te gaan maken. In deze mod heeft brein het niet goed met je voor en ze proberen je met uitleg en zelfmoordaanslagen het illegale downloaden af te leren.

Wat gebeurt er?

Wanneer je in San Andreas bent zie je overal mensen lopen. Sommige mensen daarvan zijn afkomstig van de stichting BREIN en plegen zelfmoordaanslagen of proberen jou nuttige informatie te geven. Wanneer je de informatie gever weg stuurt zal hij jou vermoorden.

Je kunt de informatie mode aan en uitschakelen. Om het te activeren toets je aan het begin ENTER. Om het uit te schakelen toets je aan het begin BACKSPACE.

Wat zijn de toetsen?

ENTER, BACKSPACE, SPATIE.

Hoe gebruik ik dit?

Benodigdheden.

- Grand Theft Auto San Andreas

- Cleo Modification

(Uitleg om cleo te downloaden is hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=369224 te vinden.)

Installatie.

Plaats het .CS bestandje in je CLEO folder. Start daarna SAN ANDREAS met compact.exe en alles zou goed moeten gaan. :)

Screens!

gta_sa_compact2009-09-1421-15-08-00.png

gta_sa_compact2009-09-1421-17-54-35.png

gta_sa_compact2009-09-1421-18-08-46.png

Filmpjes!

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Download!

Download!

Credits.

Gemaakt door: Bierbuikje

Bugs

• Reeds nog geen bugs. Mocht je er een gevonden hebben kan je dat melden in dit topic.

Bierbuikje

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:
Ik snap het niet, blazen die Breingasten zichzelf op ofzo? :7

Ze plegen zelfmoordaanslagen om jou proberen te doden. :)

Hoe dan? Blazen ze zichzelf op? Rijden ze zich te pletter tegen je? Springen ze boven op je? Laten ze een AT-400 crashen bovenop je? :7

Geplaatst:

Het idee is leuk, alleen de uitwerking vind ik niks. De mensen van 'Brein' willen je vermoorden, maar in plaats van jouw te vermoorden doen ze bij hun zelf maar ook eens een poging. Het had leuker geweest als ze je met een M4 helemaal overhoop knallen.

Geplaatst:
Ik snap het niet, blazen die Breingasten zichzelf op ofzo? :7

Ze plegen zelfmoordaanslagen om jou proberen te doden. :)

Hoe dan? Blazen ze zichzelf op? Rijden ze zich te pletter tegen je? Springen ze boven op je? Laten ze een AT-400 crashen bovenop je? :7

Ze plegen zelfmoordaanslagen binnen een straal van 10 coords.

@Jesper, je hebt gelijk. Ik zal het wat gevaarlijker gaan maken voor de speler.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...