Jump to content

Garry weet wat ik luister?

DingeZ

Recommended Posts

Ik was vandaag gewoon aan het rijden en Independence Fm aan het luisteren. En toen zei Garry (de presentator) in eens: 'I don't want to offend you. I like exotic dance remixes. I invented raving.' En het vreemde is, dat ik daar ook naar luister! Weet GTA echt wat voor soort muziek je luistert?

Delen op andere websites

Alleen bij normale radiozenders. Bij zenders met je eigen muziek kan dit toevallig zijn. Maar anders toch wel heel toevallig! :D

PS: als je dus bij normale radiozenders wilt weten welk liedje er dan draait moet je naar ZiT bellen (nummer zit in telefoonlijst)

Bewerkt: door GTA-TOM
Delen op andere websites

Dat is wel heel toevallig, op Independence FM zegt de presentator wel meerdere algemene crap, zo zorgt die zender ervoor alsof ze een mening hebben over elk liedje dat je luistert. :puh:

En elk ding dat Garry zegt is wel van toepassing op elk liedje.

Bewerkt: door SNIPER44
Delen op andere websites

Dat is wel heel toevallig, op Independence FM zegt de presentator wel meerdere algemene crap, zo zorgt die zender ervoor alsof ze een mening hebben over elk liedje dat je luistert. :puh:

En elk ding dat Garry zegt is wel van toepassing op elk liedje.

Ja??? Wist ik allemaal nie...

Delen op andere websites

omg wat een achterlijke vraag heel die radiostations in gta 4 zijn geprogammeerd :duh:

denk je nou echt dat een spelcomputer weet welke muziek jij op de radio luistert :duh: denk zelf na man omg wat een belachelijke vraag zeg

>>> Door Hanneswasco: Een beetje vriendelijker kan ook wel hoor.<<<

Delen op andere websites

omg wat een achterlijke vraag heel die radiostations in gta 4 zijn geprogammeerd :duh:

denk je nou echt dat een spelcomputer weet welke muziek jij op de radio luistert :duh: denk zelf na man omg wat een belachelijke vraag zeg

Jij ook goedemiddag :duh: , iedereen is toch nieuwsgierig en het kan zijn dat je aan logische dingen

soms niet denkt. Je kan zelf ook fouten maken hoor, kraak anderen dan niet af ;) .

Delen op andere websites

In principe heb je gelijk, maar je zegt het wel heel erg hard. ^_^ Lol.

Delen op andere websites

Als je het over de moderator hebt dan moet ik zeggen dat dat gewoon hoort. Ik kan het weten...

Delen op andere websites

Als je het over de moderator hebt dan moet ik zeggen dat dat gewoon hoort. Ik kan het weten...

Ehm nee ik had het over de hilarische reactie van .inferno..

>>> Door Hanneswasco: En nu gaan we terug ontopic.<<<

Delen op andere websites

Het kan zijn dat er ergens een paar opmerkingen over bepaalde genre's staan en dat ie een lijst van muziek heeft waar die voor op gelden.

mss, mocht het muziek genre bij je nummer staan in je map ofzo maar daar geloof ik niet veel van.

zoals ik al zei, die Garry zegt eigenlijk meer algemene opmerkingen zoals 'Damn this number is crap' (was maar een voorbeeld) die opmerkingen kun je dus eigenlijk opvatten voor elk liedje dat je luistert.

Bewerkt: door SNIPER44
Delen op andere websites

Wat mij ook opviel het heeft dan wel iets minder met dit topic te maken, maar elk personage heeft zijn eigen genre.

Bijvoorbeeld als je een activiteit doet met een vriend en je zet een radio station op dat hun genre is reageren ze daarop.

Bijvoorbeeld Packie zegt dan: "I can listen to this all day!"

Deze heb ik al ontdekt:

Roman:?

Little Jacob: Tuff gong

Brucie: The Beat

Dwayne: The Beat

Packie: Liberty Rock Radio

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...