Axelectric_ Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Ik zoek een goede cam hack waarmee ik in-game kan filmen, zowel in single player als in MTA. Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Misschien is Fraps wat? Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Fraps is een filmprogramma, geen Camhack. Zou inderdaad zo kunnen zijn dat de topicstarter het begrip "Camhack" niet goed kent, maar om over te gaan naar de werkelijke betekenis, raad ik je dit aan. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Fraps is een filmprogramma, geen Camhack. Zou inderdaad zo kunnen zijn dat de topicstarter het begrip "Camhack" niet goed kent, maar om over te gaan naar de werkelijke betekenis, raad ik je dit aan. Ik zoek een programma waarmee je kan filmen Reageren
vice Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Daarvoor wordt voornamelijk Fraps gebruikt omdat die het spel het minste doet blokkeren. Het neemt wel veel harde schijf ruimte in en zo. Er zijn misschien nog andere programma's, maar je kan altijd al eens Fraps uitproberen. Camhack is een programma waarmee je de locatie van de camera kan wijzigen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.