Jump to content

GTA United en Multi Theft Auto samen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi, GTA United werkte tot voor kort (waarom weet ik ook niet) niet, maar nu opeens wel.

Als ik nu Multi Theft Auto opstart, dan geeft hij eerst de melding No Disc, en dan kan ik klikken op Negeren, Annuleren, of op Opnieuw.

Ik kies dan dus voor de optie opnieuw, anders werkt hij helemaal niet, dan krijg ik het laad scherm van Multi Theft Auto (MTA) en dan start hij de normale GTA op.

Ik post dit onder modding hulp omdat ik denk dat het aan GTA:United ligt, want op mijn normale GTA:SA werkt Multi Theft Auto perfect.

Edit: Hoe kan je GTA United werkend krijgen onder MTA?

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Geplaatst:

En wat is je uiteindelijke vraag? :?

GTA United 1.2 (en ik denk ook de andere versies) werkt niet samen met MTA:SA. Maak simpelweg een map met een normale SA installatie voor SA:MP of MTA:SA, en kopiëer deze. Installeer dan je GTA United over de andere map, dan heb je dus twee versies. :)

Geplaatst: (bewerkt)
En wat is je uiteindelijke vraag? :?

GTA United 1.2 (en ik denk ook de andere versies) werkt niet samen met MTA:SA. Maak simpelweg een map met een normale SA installatie voor SA:MP of MTA:SA, en kopiëer deze. Installeer dan je GTA United over de andere map, dan heb je dus twee versies. :)

Ik wil dus MTA spelen in GTA United, dat is de reden waarom ik united installeerde.

Omdat San Vice vaak crashte :L

Edit: Ook enig idee hoe dit kan dat het niet werkt?

Of iemand die het op kan lossen? _O_

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Geplaatst:
Volgens mij kan je GTA:U alleen met SA-MP spelen. http://forum.sa-mp.com/index.php?board=68.0

Jammer, want ik heb al m'n scripts voor MTA gemaakt al :(

Enne, waarom alleen met SAMP?

MTA team is te lui om dat in te bouwen. :7 Trouwens, je kunt je scripts ook converten naar Pawno scripts voor SA-MP. Hier. ;)

MTA draait toch op een SA engine, en niet op een United engine..?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...