Jump to content

Auto maken met caravan

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi allemaal, Ik heb een probleem met een mod. Het zit zo iemand van school vroeg aan mij kan jij een toyota corolla verso maken met een carvan erachter, Dus ik zei: ja ik probeer het wel. Maar toen ging ik die middag starten eraan maar er stond dat me probeer tijd was verlopen van te proberen.Maar een paar dagen ervoor kreeg ik het probleem dat het programma het plaatje niet meer kon laden en zo is het gegaan, en mijn vraag was kan iemand me helpen om er eentje te maken met een goed programma of iemand het kan maken voor mij

thx later maties _O_:cya:

------------------------------------------------->>>>EDIT<<<<---------------------------------------------------

Kan iemand ook mij helpen met het plaatsen van police light mod V3 of 4.

Bewerkt: door gamermax
Verplaatst naar Modding Fora -> Modelling hulp
Geplaatst:

Als je in plaats van één lange zin een mooie alinea met leestekens en hoofdletters typt, wil ik en hoogstwaarschijnlijk ook de anderen hier je sneller helpen.

Geplaatst:

Hij zal 't vast goed bedoelen, maar als iemand niet eens de moeite neemt om een duidelijk verhaal te typen, gaan wij geen moeite doen om 't te proberen te ontcijferen en te helpen.

Geplaatst:
Hij zal 't vast goed bedoelen, maar als iemand niet eens de moeite neemt om een duidelijk verhaal te typen, gaan wij geen moeite doen om 't te proberen te ontcijferen en te helpen.

Oke sorry hoor dat weet ik dan nu ook weer. Kan iemand me nog helpen?

Geplaatst:

Ten eerste versta ik er geen **** van . Kan je dit in een mooi verhaaltje gieten ? Dan kunnen wij je pas helpen .

• 2 weken later...
Geplaatst:

tip!

schrijf het verhaaltje opnieuw.

ik kan het wel ff duidelijker voor je neerzetten....

jij wilt een toyota corolla met een caravan....

wie wilt jou daarbij helpen?

klaar!

(ik ben geen modeller dus ik kan je niet helpen)

Geplaatst:

Je kan tog wel ff normaal lezen om die jongen te helpen ofso, En niet ff snel eroverheen lezen, Zoals de meeste van jullie nu doen :@

Geplaatst:

Het is redelijk leesbaar.

td;dr

Jongen in de klas van TS/OP wilt een auto laten maken. TS/Op probeert het maar komt er niet uit. TS/OP vraagt aan ons of wij een goed programma weten of dat we de auto willen maken.

Nou, een goed programma is Zmodeler, of 3DSmax/GMax. Als je zelf auto's wilt modeleren moet je eerst leren met het programma om te gaan en na te zoeken hoe een spel in elkaar zit. Op dit forum kan ik 1-2-3 niet iemand noemen die modelt en tegelijk meteen een volledig werkend model ingame zet, op Puma na.

Geplaatst: (bewerkt)
Op dit forum kan ik 1-2-3 niet iemand noemen die modelt en tegelijk meteen een volledig werkend model ingame zet, op Puma na.

Je vergeet Beagle :(

Bewerkt: door Beagle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...