Jump to content

Inwoners van San Andreas kunnen niet rijden


Rebel_NBK

Recommended Posts

San Andreas op de PC is een prachtig spel, alleen hadden de makers wel wat kunnen doen aan de AI. Bij elk kruispunt waar ik rij knallen auto's op elkaar (zonder mijn schuld overigens). De eerste keer was dat nog wel leuk om te zien, maar om nou de hele tijd auto's op elkaar te laten knallen, die vervolgens de wegen blokeren is wat te veel van het goede.

Moet toch mogelijk zijn om die auto's gewoon vlekkeloos door de stad te laten rijden. Ik herinner me dat bij 'Mafia' de auto's niet tegen elkaar aan knalden.

Hebben jullie ook zo'n last van op elkaar knallende auto's?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Trax

    4

  • el burro

    4

  • CrossY

    3

  • klerk559

    3

Top Posters In This Topic

Het is een Pc versie he, de Ai van de mensen op de ps2 valt nog wel mee maar wat jij hebt is idd erg raar, het kan ook gewoon speciaal voor de pc zo gedaan zijn wat ik betwijfel, maar het is wel raar

Link to comment
Delen op andere websites

Op de snelweg is het niet normaal. :blink:

Een Infernus met Nitro en een Tanker rijdt gewoon recht tegen me aan.

Als je op San Andreas op een gewone baan voor een auto gaat staan op straat,degene die dan achter die auto komt rijden rijd er altijd tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb er totaal geen last van :D

de AI is veel beter dan in die van Vice City en t lijkt nu steeds meer op een echte levende stad B)

dit is waarschijnlijk het dopeste spel dak ooit gekocht heb :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is echter dan VC waar je gewoon een auto op de weg plaatst en iedereen erachter wacht netjes..

Als ik een tracker beuk, voelt ie zich 'bedrijgt' en gaatie heel hard rijden, als hij dan weer tegen andere aanrijd, kan dat ook wee gebeuren.

Ik vindt het wel goed zo, af en toe een zooitje hoort erbij, tis immers GTA weetje ^^

Nee, niet overdreven, meeste tijd ben je toch met je missies bezig, zo niet, zal het spel sowiso snel vervelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die auto's zo zwaar irri. Je kan niet meer normaal op de rem drukken, of er ligt wel weer een auto in je bumper. Of wat dacht je van de snelweg? Stop er op een willekeurige plek, wacht één minuut op de stoep, en je heb met een beetje geluk een vette ketting botsing. Jammer man, want ik kan echt niet lekker rijden zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die auto's zo zwaar irri. Je kan niet meer normaal op de rem drukken, of er ligt wel weer een auto in je bumper. Of wat dacht je van de snelweg? Stop er op een willekeurige plek, wacht één minuut op de stoep, en je heb met een beetje geluk een vette ketting botsing. Jammer man, want ik kan echt niet lekker rijden zo.

Daar hoef je nog niet eens een auto voor op de weg te zetten. Ga bijvoorbeeld eens staan op de snelweg bij dat tankstation in Flint Country.. gewoon langs de kan van de weg staan en je ziet de auto's aan alle kanten tegen elkaar beuken.. Dit is bij de PS2 versie in ieder geval, maar ik denk dat het bij de PC versie hetzelfde zal zijn..

Heb trouwens nog geen stoepen langs snelwegen gevonden, maar ik snap wat je bedoelt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hier heb ik ook last van

als je effe haast hebt gebeurd dat heel vaak

PS:dit hoort hier dan wel niet maar een topic open is onzin vind ik

maar ik kan NERGENS eten

ik ben nu half dood maar kan nergens mij vet aan vullen

de pizzawinkel is dicht en de hamburgtent is closed hoe kan dit??????

Link to comment
Delen op andere websites

PS:dit hoort hier dan wel niet maar een topic open is onzin vind ik

maar ik kan NERGENS eten

ik ben nu half dood maar kan nergens mij vet aan vullen

de pizzawinkel is dicht en de hamburgtent is closed hoe kan dit??????

Kan je helemaal nergens heen? Lijkt me sterk.. Kijk eens bij de Burger SHot, Well Stacked of de Cluckin' Bell, die zijn in principe altijd open.

Link to comment
Delen op andere websites

PS:dit hoort hier dan wel niet maar een topic open is onzin vind ik

maar ik kan NERGENS eten

ik ben nu half dood maar kan nergens mij vet aan vullen

de pizzawinkel is dicht en de hamburgtent is closed hoe kan dit??????

Kan je helemaal nergens heen? Lijkt me sterk.. Kijk eens bij de Burger SHot, Well Stacked of de Cluckin' Bell, die zijn in principe altijd open.

nee ze zijn dicht

ik ben door heel los santos en omgeving gereden maar niks was open

mischien moet je eerst een missie doen :o

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...