Jump to content

San Andreas en Legitimatie Plicht

Ewoud

Recommended Posts

Daarnet ben ik San Andreas wezen kopen in de bartsmit in vlaardingen.

Maar het rare was dat ze naar mijn legitimatie vroegen. Omdat het volgens hun tegenwoordig verplicht was om de leeftijd te controlen. Hebben jullie hier ook mee te maken gehad?

Op zich vindt ik het wel een goed punt.

Mvg. Ewoud

Delen op andere websites

Ja staat volgens mij ook ergens op het forum dat er in veel winkels gecontroleerd wordt op je leeftijd. Goede zaak, al is het natuurlijk makkelijk te omzeilen. Ook zal het denk ik het illegaal downloaden van spellen doen toenemen.

Delen op andere websites

Maar het rare was dat ze naar mijn legitimatie vroegen. Omdat het volgens hun tegenwoordig verplicht was om de leeftijd te controlen. Hebben jullie hier ook mee te maken gehad?

ik vind het een beetje onzin die legitimatie plichten van mij hoeft het niet hoor wat kan er gebeuren als een kind van 10 sanandreas speelt maby word hij geweldadig

.dan kan je ook zeggen dat hij de puperteid in gaat.maar aan de andere kant is het ook handig,zo legtimatie plicht maar ik vind het bij spellen bullsh*it.

Delen op andere websites

een kind van 10 sanandreas speelt maby word hij geweldadig

Het is wetenschappelijk bewezen (al in de jaren tachtig) dat kinderen na het zien van een actiefilm agressiever met elkaar om gaan dan normaal.

Wat dat betreft ben ik voor filmkeuringen en minimale leeftijden voor het kopen van films/games.

Delen op andere websites

Ja mijn broer moest hem voor me halen. Ik had hem ook niet meegekregen. Ach ja kan het me aan de ene kant wel voorstellen. Maar toch als je thuis komt speelt je broertje/zusje het ook. Dus het heeft uiteindelijk geen zin.

Delen op andere websites

ik vind het een beetje onzin die legitimatie plichten van mij hoeft het niet hoor wat kan er gebeuren als een kind van 10 sanandreas speelt maby word hij geweldadig

Ze willen verkomen dat kinderen geweldadig worden

Delen op andere websites

Daar heb je gelijk in Exabyte. Maar als k nou aan iemand vraagt of hij hem voor me wil kopen en dan aan mij geeft dan heb je hem toch ook. Dus opzich een goed plan is het dus niet.

Delen op andere websites

wel een beetje vreemd ja, maar er zijn nieuwe wetten sommige mensen houden zich eraan zoals in Ewouss geval en andere laten het lopen, hier in Den haag word ook vaak nu om Je Id gevraagd, nieuw beleid, raar is nu ook dat er ipv 1 bewakings agent er nu opeens 2 zijn in een speelgoed winkel :blink:

Delen op andere websites

bij mij is ook niet om legitimatie gevraagd en ondertussen dat je makkelijk kan zien dat ik nog geen 18 (ik ben 15) ben.... ik was overigens bij de MusicStore.

Delen op andere websites

dat gebeurd ook wel op tv, waar iedereen doodgeknalt en in elkaar geslagen wordt :puh:

ik vind die legitiematieplicht voor games ook onzin,

als ik zo'n game speel word ik er niet agressief van, maar daar heb je bijv. altijd weer maloten.

Bijv. in Engeland waar een gozer die na het spelen van Manhunt iemand vermoord heeft, maar dat was zonder die legitimatie plicht ook wel gebeurd :o

Bewerkt: door Insane
Delen op andere websites

ik kreeg hem zonder moeite mee ze vroegen niet eens hoe oud ik was en ook niet naar mijn legitimatie en ik ben 17

en dat was ook gewoon bij Bart Smit

Bewerkt: door iemand
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...