Jump to content

alles is weg!:(

Recommended Posts

Geplaatst:

halo allemaal,ik heb een probleem met een mod.ik had vandaag een mod gedownload hier in het download gedeelte maar daar stond ook iets met comment ofzo in,na dat alles te hebben geinstaleerd start ik het spel op maar wat blijkt nu:de politie wagens zijn helemaal grijs :N dus ik probeer het te verwijderen maar ik heb perongluk heel veel verwijdert wat bij data en schaders en ik heb veel terug gezet maar nog steeds zijn er vervelende dingen:wapens zijn weg,muis draait overgevoelig(dus een heel klein tikje op de muis en hij draait rond niko heen),bij menu staat er boven aan meestal van die keuzes die je kan maken zoals quit en graphics dat is ook weg dus ik moet het spel met cntrl alt del afsluiten( :7 ) en dat soort dingen.hoe kan ik dit allemaal rechtzetten want ik ben een beginende auto modder en ik ben totaal niet handig met computers dus ik weet het nietmeer! :-( is alles opgelost als ik IV opnieuw instaleer?maar dan alleen als het echt niet anders kan want ik heb al veel mods geinstaleerd en heb niet zo zin om al die mods opnieuw te instaleren :-( .en als ik het wat beter moet uitleggen zeggen jullie het maar.

Geplaatst:

Ik denk dat je iets ontzettend fout hebt gedaan. Als je precies de bestanden zegt die je mist zouden wij die wel kunnen uploaden, maar ik ga er vanuit dat je dat niet uit je hoofd weet.

Dan blijft er 1 oplossing over: disc in de driver en re-install.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik denk dat je iets ontzettend fout hebt gedaan. Als je precies de bestanden zegt die je mist zouden wij die wel kunnen uploaden, maar ik ga er vanuit dat je dat niet uit je hoofd weet.

Dan blijft er 1 oplossing over: disc in de driver en re-install.

nee dat weet ik inderdaad niet uit mn hoofd,en het is een hele was lijst en ik heb het nog geprobeert om het naar de goed map te brengen(ong 100 stuks :7 )maar ik weet ook niet of alles goed staat of dat het orginele zijn :-( en ja het is zeker fout gedaan want ik hield het eerst bij simpel autootjes installen en er in doen maar ik wou weer zonodig wat nieuw proberen dus tja.echt geen andere oplossing om tenminste mijn mods te behouden?anders doe ik maar opnieuw instaleren :-( .

edit@misschien een backup maken van de gemodde autoos?

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst: (bewerkt)

Zelf geen auto modder maar voor een backup van je car mods moet je volgens mij het bestand handling.dat ("common/data") en vehicles.img ("pc\models\cdimages") backuppen. Weet niet of er verder nog bestanden nodig zijn aangezien ik nog nooit een IV car heb gemod ;)

Hoop dat je je lesje voor de volgende keer geleerd heb :puh: altijd een backup maken, Wat zoiezo handig is als je een grote harde schijf heb is je hele GTA IV map kopieren, zodat je een backup heb van alle GTA IV bestanden. Als er dan wat mis gaat hoef je niet opnieuw te installeren.

Bewerkt: door Shadow-Link
Geplaatst:
Zelf geen auto modder maar voor een backup van je car mods moet je volgens mij het bestand handling.dat ("common/data") en vehicles.img ("pc\models\cdimages") backuppen. Weet niet of er verder nog bestanden nodig zijn aangezien ik nog nooit een IV car heb gemod ;)

Hoop dat je je lesje voor de volgende keer geleerd heb :puh: altijd een backup maken, Wat zoiezo handig is als je een grote harde schijf heb is je hele GTA IV map kopieren, zodat je een backup heb van alle GTA IV bestanden. Als er dan wat mis gaat hoef je niet opnieuw te installeren.

ik heb niks nodig voor carmods,die bestanden staan goed en daar heb ik trouwens wel een backupje van gemaakt.en het is trouwens geen ramp ofzo :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...