tommit Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 (bewerkt) Hoi Ik heb een scooter aangepast maar nu wil ik hem spawnen maar dan komt er niks te staan het ligt niet aan de car spawner want de rest doet het wel weer iemand hoe het komt mvg Thomas Bewerkt: 22 september 2009 door tommit Reageren
Tha-Killer Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 ik denk dat yhet niet licht aan joun carspawner. Ik denk gewoon dat ie onichtbaar is geworden. meschien moet je even normaal maken weer door je backup (doe moet je wel hebben) en dan proberen te spawen dan zal hij wel normaal moeten zijn dat ie zichtbaar is dus. Reageren
tommit Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Nou ik heb een scooter gedownload en zelf wat aangepast dus ik doe iets fout maar weet niet wat dus wat jij zei heef niet geholpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.