GT-Aap Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Ik ben ook weer aan het modden geslagen, alleen sinds vandaag heb ik een probleem. Als ik San Andreas opstart, dan loopt hij halverwege het laadbalkje vast. Nou weet ik dat hij precies op de helft gta3.img laadt, maar het is juist NET voor het midden. Weet iemand wat hier de fout is? Ik heb hem al 2x opnieuw geinstalleerd, zonder de laatste mods die ik er de vorige keer in had gezet (misschien zat hier de fout in dacht ik), maar dit werkt ook niet.\ Help? Reageren
Pesimist Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Probeer gta sa te herinstalre mar dan moet je die rosktar map en zo verwijdere en alle user bestanden.Probeer ook als adminstrator. Reageren
Ghosty Geplaatst: 22 december 2009 Rapport Geplaatst: 22 december 2009 User bestanden is lulkoek. Daar zitten geen mods, enkel je screens uit de game (gemaakt met camera) en je savegames, die nu wel weg zullen zijn. Ook zit daar nog wat eigen muziek misschien. Geen van allen zorgt voor crashes... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.