Doggi Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Hoe moet ik met Photoshop CS4 omgaan want het lukt me niet om iets te maken. MVG boostboy >>> Door Jay;: Topic verplaatst naar Graphics Helpdesk.<<< Reageren
BigM Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Gebruik eens Deze tutorials site. Hij is erg goed, Omdat je via die site doorgelinkt word naar de beste graphics sites. Je moet alleen wel even goed naar tutorials voor beginners kijken. Reageren
Kryziek Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Gebruik eens Deze tutorials site. Hij is erg goed, Omdat je via die site doorgelinkt word naar de beste graphics sites. Je moet alleen wel even goed naar tutorials voor beginners kijken. jouw link gaat naar gtagames.nl Ik keek altijd op www.tutorialized.com, daar hebben ze er HEEL veel. Reageren
BigM Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Gebruik eens Deze tutorials site. Hij is erg goed, Omdat je via die site doorgelinkt word naar de beste graphics sites. Je moet alleen wel even goed naar tutorials voor beginners kijken. jouw link gaat naar gtagames.nl Ik keek altijd op www.tutorialized.com, daar hebben ze er HEEL veel. Dat is overduidelijk een fout de link zou naar www.good-tutorials.com moeten gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.