The Outlaw Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 De topic vraag zegt het al wat luister jij zoal als je op weg naar school bent of als je aan het relaxen bent, luister je je favo muziek of kies je voor een wat rustiger type? ik heb ongeveer 50 minidiscjes waarop bijna verschillende muziekstylen staan, ik heb natuurlijk de jaren 80, maar al die nummers heb ik onderverdeeld in genres, pop, rock etc. Normaal luister ik nooit naar Jazz muziek ofzo maar ik heb sinds kort de goudmijn van MOTown ontdekt allemaal hele mooi nummers staan erop Zoals: Rick James, The Temtations, Het is niet mijn favo muziekstyle maar ik ben er nu zeker wel verliefd op geworden! En jullie? wat kan ik op jullie? Minidisc/ Mp3/ Ipod vinden? Reageren
.Levi. Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Wat ik op mijn mp3 luister, ik luister gaag veel naar hip-hop R&B beetje verschillend. Er zitten heel weinig liedjes op omdat mijn USB aansluiting waar ik zeg maar mijn kabeltje in doe om liedjes over te brengen naar mijn mp3 het niet doet hij herkent het niet dus moeten we even wat anders verzinnen. De meeste liedjes staan op mijn pc veel verschillende liedjes ook eigenlijk een beetje van alles behalve hele harde hardcore. Ik heb in totaal 95 liedjes er op staan met veel 2pac, The game, Lloyd Banks, Eminem en nog veel meer maar ook hele mooie liedjes en niet met gescheld dan. Ik heb ook een klein radiotje :lol: daar luister ik ook vaak naar als ik in mijn bed lig ofzo, dan komt er een beetje verschillende soorten muziek en bekende muziek die ook op tv komt. Groeten, Levi Reageren
Yohan Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Wooow.. :rolleyes: Ik heb zo'n beetje de zelfde smaak als Levi.. Duz ik luister ook ook: The Game, Dr. Dre, Eminem, 50 Cent, G-unit, D12 & 2Pac.. :lol: Als er een liedje word gevloekt is dat niet perse sleht hoor, sommige rappers/zangers hebben wel een reden om te vloeken, zoals als iemand zegt: With A F*cked Up Childhood, dan bedoelt ie duz dat hij een rotjeugd hebt gehad, en gevloek past helemaal in de Rap wereld ik hoor het nie eens meer hoe vaak iemand f*ck enz zegt... :lol: Goede smaak, Levi.. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Mijn MP3 speler staat op dit moment helemaal vol met nummers van Rammstein. 27 stuks om precies te zijn Zijn allemaal nummers van verschillende albums. Heb de mooiste nummers van onder andere de albums Reise Reise, Mutter en Sehnsucht uitgekozen en die staan erop Reageren
Stino Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 Ik luister vooral naar R&B en Raggae Bob Marley was een groot arties, hij heetf mooie nummers B) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) De laatste tijd heb ik heel veel Love Songs op me MP3-Speler staan. Zoals. Gigi Dágostino - La Passion Kelly Family - Wanne Be with you celine Dion - Titanic Jeniffer Rush - The power of love John Paul Young - Love is in the air. En nog wel meer van zulke liedjes. Een paar mooie UB40 liedjes ook nog. En Stino. Bob Marley is idd heel mooi. :rolleyes: Bewerkt: 10 juni 2005 door Mazzeltje Reageren
MadMike Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 helemaal mee eens we hebben hetzelfde smaak Yohan ik heb vooral 2pac en Eminem voor de rest 50cent,Dr Dre,The game,Xzibit,G-unit en D12 in totaal 99nummers Reageren
Tim14 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Nederlandse muziek, van Jan Smit tot Korsakoff. Ik heb nu een paar boxjes gekocht die ik op mijn zadel klem dan kan heel de fietsgroep meegenieten. Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Nederlandse muziek, van Jan Smit tot Korsakoff.Ik heb nu een paar boxjes gekocht die ik op mijn zadel klem dan kan heel de fietsgroep meegenieten. heej das gaaf! Ik luister ook 70 en 80 jarige muziek. Fools garden - Yellow Lemon Tree Jackson 5 - abc (is echt leuk) en nog meer.... Maar ik heb er ook wel hardcore opstaan, jan smit, jannes en nog veel meer. Reageren
arnie Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Op mijn mp3 staat nu voor de moment liedjes van nirvana, metallica, guns n roses, ac/dc, the offspring, the vines, sex pistols, franz ferdinand, CKY, the ramones, iron maiden, ... In totaal een stuk of 80 liedjes. En er is hier niemand dat naar mijn soort van muziek luistert :crying: Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Rap alleen The game enz ..... Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Ik luister ook 70 en 80 jarige muziek. kijk eens aan ook al een liefhebber! Mooi zo ik heb Levi ook al Savage Garden aangeraden: Stand with you on a Mountain. Dat nummer is keigaaf, maar Niels welke 80's nummers heb je nog meer dan? Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Ik luister ook 70 en 80 jarige muziek. kijk eens aan ook al een liefhebber! Mooi zo ik heb Levi ook al Savage Garden aangeraden: Stand with you on a Mountain. Dat nummer is keigaaf, maar Niels welke 80's nummers heb je nog meer dan? Ik weet niet of het 80 is. Maar wel van eerdere jaren. Phill collins - Easy Lover Phill Collins - You cant hurry love Fools garden - Yellow Lemon Tree (hier was levi helemaal gek van) Jackson 5 - abc Oldies - Birds and the Bees en niet zoveel, maar het spreekt mij opzich best aan. Reageren
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Mwaa.. Ik luister erg veel naar het album The Documentary van The Game. Rap etc. Reageren
Tim14 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Mwaa.. Ik luister erg veel naar het album The Documentary van The Game. Rap etc. Ik dacht dat je meer van hardcore hield!? We worden door SA besmet door het soort van rapvirussen, denk ik :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.