Jump to content

[Nieuws] [Analyse] Weazel News Special Report


Jacky-2007

Recommended Posts


eflcweazel640.jpg

Voor de fans hier even een vooraankondiging! Morgen, op vrijdag 18 september, gaat Rockstar een nieuwe video releasen ter aankondiging van The Ballad of Gay Tony. Dit keer geen trailer, en ook geen charactervideo. (Zoals "Meet Tony Prince")



Dit keer krijgen we een stukje nieuwsverslag te zien van Liberty City's grootste nieuwszender, genaamd "Guns of Liberty City". Zoals te zien aan de afbeelding, betreft het een speciaal nieuwsitem over het terrorisme in en om de stad. De aankondigingspagina is hier te vinden op de Rockstar Games website.


RSG_TBoGT_Screenshot_077.jpg

Een tweede bericht van Rockstar betreft de diverse previews die inmiddels overal te vinden zijn op internet. Diverse gamesites en magazines hebben namelijk inmiddels de hands-on mogen proberen. Ook hiervoor heeft Rockstar Games op zijn website een pagina ingericht. Je kan de pagina, met daarop quotes uit de meest spraakmakende previews inclusief links naar de diverse gamesites,

hier terugvinden.


Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jobator

    7

  • HA5H

    3

  • Jacky-2007

    3

  • Rinaldootje

    2

Top Posters In This Topic

Hmm erg leuk enzo, die screenshot, kan me voorstellen dat dat erg vet wordt in IV. Maar welke mongool heeft die parachute gemaakt? Ik bedoel, ooit een parachute gezien? Die touwtjes hier zitten gewoon van poppetje naar parachute en that's it :? Vind het niet echt goed gedaan, beetje te.. nouja.. Het model is gewoon niet mooi voor IV kwaliteit..

Oja.. Iemand die nu gaat vrezen dat die mission-only word? :? Ik wel :(.. Zou me niets verbazen als je als opdracht krijgt om op die truck te landen om hem te kapen ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites


RSG_TBoGT_Screenshot_077.jpg

Sorry dat ik een plaatje quote, maar ik heb alweer een Easter Egg gesignaleerd. Op het plaatje zie je die parachutist, en door zijn touwen zie je een billboard met het woord 'Boner'. De letters zijn gevormd door botjes (In het Engels 'bones') tegen elkaar te leggen. Het zal dus over iets met botten gaan, maar 'Boner' is ook een schuine naam voor 'stijve', of 'erectie'. De Billboards zijn dus ook weer aangepast, waarschijnlijk zitten er dus wel meer Easter Eggs in het spel. De eerste die op het forum gevonden is staat in elk geval al op mijn naam :schater: .

Groeten,

Gta Bram.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij staat online

LINK

Ziet ook echt zwaardere wapens.

Een zwaar machinegeweer.

iets met een drummagazine

iets met een scope

Kleine heli heeft de naam The buzzerd

STICKYBOMBS :D

Advanced sniperrifles. (Ziet ook weer soort vogel om af te schieten)

Automatic shotguns

Exploderende kogels

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Er komt ook een nieuwe Toerbus!!!!!!!!!!!!!

ik heb geen foto om het te bewijzen,maar met de laatste update op de 360 is nieuw tv materiaal toegevoegd! En 1 van de nieuwste raclames laat een toerbus zien die keihard star junction binnen knalt!!!!

>>>>><<<<<<<<

Oja,niet alles is genoemd,ik heb nog een nieuwe auto gespot,kijk is waar die "Von hardensburg" in rijd :O

een dikke bak ook nieuw!

>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<

ik heb even gezogt,en dit is die auto die ik in game gespot heb ik de trailer:

bentley_arnage_cabrio.jpg

greets :cya:

>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<

982_wezel_news_report_tn.jpg

(klikken voor groter)

greets :cya:

>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<

ff reactie op mijn eerdere post over die bentley:

771_Bentely_wezel_tn.jpg

(klikken voor groter)

greets :cya:

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

Helleu iedereeen :cya:

Ik vond nieuwe dingen in deze nieuwe Weazel News trailer:

Get the Flash Player to see this player.

En ik dacht laat ik mijn bevindingen hier posten ;)

Vondst 1, een nieuwe helikopter de Buzzard, volgens mij al eerder gespot maar nu met naam:



1253205899-550.png

Vondst 2, een nieuw mogelijk personage?.. een crimineel genaamd Van Hardenburg:



1253205963-180.png

De volgende vondsten zijn alleen nieuwe wapens!



1253206116-380.png

een Combat Sniper?

stickybombs.png

Sticky Bombs :dans:

newwapen1.png

Een nieuw Machinegeweer.. (kan niet op de naam komen)

newwapen2.png

Een nieuw geweer dat explosieve munitie afvuurt?

shotgunq.png

En tot slot een nieuwe shotgun!

Nou dat waren de vondsten weer voor deze keer :tu:

- Haakon

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kan je een deel van de spelwereld slopen, want ik zag precies stuk vallen af het blijheidsbeeld. :Y

Het kan ook fout zijn.

En volgens mij was dat met die geit en die grotten beelden van red dead redemption. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...