Djmaddox Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Hallo, Is het mogelijk om programma's van mijn C schijf naar mijn D schijf te verplaatsen? Het zijn geen spelletjes, allemaal kleine programma's zoals MSN, Skype enz. Het is wel de bedoeling dat ze het daarna nog doen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 (bewerkt) Ja dat kan, Maar dan moet je wel heel Windows op de D schijf installeren. Anders kan het volgens mij niet. ('k weet het niet zeker hoor ) Maar volgens mij kunnen deze soort progjes alleen in windows zelf staan. Nogmaals ik weet het niet zeker hoor. P.S Ik neem aan dat je Windows hebt. Bewerkt: 17 september 2009 door Sjorszzz Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Ja, ik heb Windows 7 en die staat op de C schijf. Reageren
T@rget Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Als je een programma installeerd komt in het register te staan waar dit precies geinstalleerd is. Dus als je Skype ineens ergens anders neer zet moet je dat ook in het register aanpassen, wat vrij lastig is. Dus je kunt de programma's hebt beste verwijderen en herinstalleren op de D schijf. Reageren
.Senne Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Meh, bij 90% van de gevallen werkt dit wel hoor. Ik heb Photoshop op een USB staan en kan er perfect op werken op een pc waar het zelfs nooit is op geïnstalleerd. Zelfde voor backups: ik kopiëer al mijn programma's op de L-schijf (externe schijf), en die werken perfect. Zelfs na een herinstallatie van Windows kan ik perfect de programma's die op de L schijf staan uitvoeren of weer naar mijn C kopiëren. Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 de meeste werken gewoon perfect, en daarbij, als je ze gewoon verplaatst moet je ze ff van het bureaublad starten, dan word het pad aangepast. Reageren
ikt Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Of je gebruikt EZ file transplanter. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Ja, ik heb Windows 7 en die staat op de C schijf. Windows 7 is toch nog niet uit??? Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Ja, ik heb Windows 7 en die staat op de C schijf. Windows 7 is toch nog niet uit??? release candidate Reageren
Sublime Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Ja, ik heb Windows 7 en die staat op de C schijf. Windows 7 is toch nog niet uit??? release candidate Voor het testen van bugs enzo. de echte versie komt uit in juli of zoiets.. Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 @Hierboven waarom een topic bumpen van een maand oud? En Windows 7 komt deze maand de 22e uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.