Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Even een vraagje over pre-orderen bij GCShop. Daar heb ik mijn GTA SA voor de PC bestelt. Heeft iemand die hem daar ook ge-pre-orderd heeft hem al thuis bezorgd gekregen? Zo ja, hoe is hij bezorgd, door de postbode of door een transportbedrijf? TNT, of TPG tetc. Alvast bedankt PS: De postbode is bij mij al langs geweest en er zat NIKS bij!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Het komt meestal met pakketpost. En lees de order voorwaarden is op die shop. Daar staat meer info waarschijnlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Het komt meestal met pakketpost.En lees de order voorwaarden is op die shop. Daar staat meer info waarschijnlijk Heb ik al gedaan, maar er is niets over te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Als je hem via Gameorder besteld krijg je hem via de post. Over andere winkels kunnen wij niks zeggen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freek* Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb hem bij Game Order bestelt Zou hem vandaag binnen krijgen "Zeiden Ze" lekkere Beloftes maken hun nu kan ik nog niet spelen :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ze zouden er inderdaad voor zorgen dat iedereen ze krijgt door ze gisteren te verzenden. MAAR: -TPG kan ook traaf zijn waardoor het een dag later is. -Als je aagetekend hebt verzonden moet je wel thuis zijn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freek* Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Kheb hem via Rembours bestelt Maar hij is dr niet en ben hele dag al thuis :angry: nu kan ik nog niet spelen aaah Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb 'm via GCshop bestelt. Word bezorgt door TPG post. Ik kreeg 'm gewoon door de brievenbus! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Nouja, voor iedereen: Het versturen gebeurt door een bedrijf, TPG meestal, die gaan niet kijken of er een spel op de 10e moet binnenkomen. Meestal duurt het versturen 1 dag, maar het kan 2 dagen duren door de TPG, aangezien het overgrote deel de eerste dag is, en ze hem niet eerder mogen versturen, zullen ze daar vanuit gaan.. Hij komt wanneer hij komt, komt ie vandaag niet, dan komtie morgen.. risico van het online bestellen.. staat ook bij GCshop.nl ergens op de website dacht ik.. Bewerkt: 10 juni 2005 door CrossY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb 'm Dinsdag besteld, Donderdag stond er 'verzonden' en vandaag kwam die eindelijk binnen. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snorkes Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 ik heb hem iets te laat besteld namelijk dinsdag bij gamevillage (lekker goedkoop ) en nu is de status verzonden dus zal morgen wel komen en ik kan natuurlijk niet spelen moet namelijk werken <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.