GunsNroses61 Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Heej ik heb nu een paar dagen Resident evil 5 op de PC maar ik vraag me af hoe je die nieuwe costumen kunt unlocken Alvast bedankt! Greetzzz GunsNroses61 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Het is makelijk, speel de game uit en je hebt 2 costumes. Dan moet je alle emblemen vinden. Je kunt op YouTube walkthroughs bekijken. =] Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 17 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2009 (bewerkt) Het is makelijk, speel de game uit en je hebt 2 costumes. Dan moet je alle emblemen vinden. Je kunt op YouTube walkthroughs bekijken. =] Ja, die weet ik wel (heb RE5 op de PS3 100% uit) maar bij de PC zitten 2 extra kostumen en ik vraag me af hoe je die kan unlocken EDIT : laat maar heb het al gevonden Bewerkt: 19 september 2009 door GunsNroses61 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.