Klonick Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Hallo, Ik heb gister een sig gemaakt en die wilde ik jullie even showen! Ben opzich wel trots met het resultaat, aangezien het mijn eerste is. Hier is ie: Comments? Reageren
.NightFlower Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Voor je eerste vind ik hem best gaaf geworden hoor Misschien dat je in verdere Photoshop creaties is kan proberen een bijpassende achtergrond met render te kiezen en deze in te blenden. Maar dit werkje heeft ook wel iets grappigs, het cartoon figuurtje wat jou naam als kogel gaten schiet, is kwa creativiteit best leuk gedaan Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Ik vind hem erg leuk gelukt. beetje south park style Ik zou zo doorgaan. Reageren
Klonick Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Voor je eerste vind ik hem best gaaf geworden hoor Misschien dat je in verdere Photoshop creaties is kan proberen een bijpassende achtergrond met render te kiezen en deze in te blenden. Maar dit werkje heeft ook wel iets grappigs, het cartoon figuurtje wat jou naam als kogel gaten schiet, is kwa creativiteit best leuk gedaan Hij kan idd beter gemaakt worden, als ik wist wat waar zat. Soms zit ik een kwartier te klooien met photoshop om het juiste effect te krijgen dat ik wil Maar het idee dat ik in mijn hoofd had is er aardig goed uitgekomen Reageren
-Omar- Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Zeker mooi gedaan! Inderaad creatief, ik zou het Southpark figuurtje er zelf liever wat meer inzetten dus dat je niet ziet dat het er zo op is gezet dat het meer lijkt alsof het figuur "erin zit". Nogmaals zeker mooi gedaan ! - Omar Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Mooi gedaan. met welk programma? Reageren
Klonick Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Zeker mooi gedaan! Inderaad creatief, ik zou het Southpark figuurtje er zelf liever wat meer inzetten dus dat je niet ziet dat het er zo op is gezet dat het meer lijkt alsof het figuur "erin zit". Nogmaals zeker mooi gedaan !- Omar Ja, maar eerst moest ik dat poppetje veranderen want hij keek gewoon naar voren, en ik weet niet echt hoe ik hem er beter in had kunnen zetten. Dat lukte me niet echt. Mooi gedaan. met welk programma? Photoshop cs3. Mvg, Klonick Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.