GTA Haas Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Mijn mooiste sig en niemand reageert. xD >>> Door Jay;: Dat betekent niet dat we binnen 24 uur bumpen.<<< Omg, de dag was al voorbij. Dat noem ik nou mierenneuken... @-_-@ Bewerkt: 19 september 2009 door GTA Haas Reageren
.Stan Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Dan zal ik maar voor je reageren Ik vind het een mooie signature, vooral omdat hij over Modern Warfare 2 gaat, maar ook de effecten die je hebt toegevoegd zijn goed gelukt Alleen de tekst vind ik niet zo mooi, maar dat is het enigste minpuntje. Ik geef je er een 8.5/10 voor Reageren
GTA Haas Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Dan zal ik maar voor je reageren Ik vind het een mooie signature, vooral omdat hij over Modern Warfare 2 gaat, maar ook de effecten die je hebt toegevoegd zijn goed gelukt Alleen de tekst vind ik niet zo mooi, maar dat is het enigste minpuntje. Ik geef je er een 8.5/10 voor Ja, inderdaad de tekst. Ik ben nooit goed met tekst... Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Niemand weer? Reageren
Sjoelie Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 erg mooi, is dat plaatje van de cover toch? dat mannetje Reageren
gta_rulez Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Heel mooi gedaan. Door naar dit plaatje te kijken hoor ik de kogels al om me heen vliegen. De kleuren passen er perfect bij alleen het logo had ietsje groter gemogen. 9,3/10. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Thanks! =] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.