N.W.A. Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 (bewerkt) Hier mijn Desert Eagle: Hij is nog niet helemaal af, maar ik wil graag weten wat jullie er tot nu toe van vinden. Ik vind zelf dat het tot nu toe wel goed gelukt is. - N.W.A. Bewerkt: 18 september 2009 door N.W.A. Reageren
FGras Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 nice, nu de details nog Reageren
.Senne Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Allereerst: hoe heb je het gemaakt? Heb je gebruik gemaakt van een afbeelding? Zo ja, dan vind ik dit net een tikje te simpel. Je importeert een afbeelding, trekt lijntjes en curves en zorgt dat het een vlak wordt, dan push/pull je het en zet je er een gouden paint op.. Als je dit uit de losse hand hebt gedaan vind ik het best goed. Voor de rest: maak de details af, zorg dat je met wat meer diepte werkt in plaats van twee platte kanten. Dan zal het er zeker nog beter uitzien. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 (bewerkt) Het begin is nog wel goed, maar wat senneken al zegt: maak de details af en eventueel een ECHTE gouden kleur. Bewerkt: 17 september 2009 door GTA-TOM Reageren
Puma Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 (bewerkt) Ehm.. Dit is gewoon een figuurtje overtrekken en vervolgens pullen naar een 3d-model. Dat kan iedereen, zo kan ik ook wel een BMW modelen in een paar minuten. Probeer alles rond te maken: ronde handvaten, ronde loop (of in ieder geval ronde randen) etcetera. Doe er wat moeite voor. Overigens horen losse renders thuis in het Picture post and commentary topic. Bewerkt: 17 september 2009 door Puma Reageren
N.W.A. Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) ...en nu zit er ook een loop in. Bewerkt: 18 september 2009 door N.W.A. Reageren
Puma Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Ehm.. Dit is gewoon een figuurtje overtrekken en vervolgens pullen naar een 3d-model. Dat kan iedereen, zo kan ik ook wel een BMW modelen in een paar minuten. Probeer alles rond te maken: ronde handvaten, ronde loop (of in ieder geval ronde randen) etcetera. Doe er wat moeite voor. Overigens horen losse renders thuis in het Picture post and commentary topic. Ga je ook iets doen met mijn kritiek? Op z'n minst een antwoord is wel zo fatsoenlijk. Bewerkt: 18 september 2009 door Puma Reageren
N.W.A. Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Ehm.. Dit is gewoon een figuurtje overtrekken en vervolgens pullen naar een 3d-model. Dat kan iedereen, zo kan ik ook wel een BMW modelen in een paar minuten. Probeer alles rond te maken: ronde handvaten, ronde loop (of in ieder geval ronde randen) etcetera. Doe er wat moeite voor. Overigens horen losse renders thuis in het Picture post and commentary topic. Ga je ook iets doen met mijn kritiek? Op z'n minst een antwoord is wel zo fatsoenlijk. Tuurlijk, bedankt voor de kritiek Ik snap alleen niet wat je bedoelt met ronde handvaten Graag uitleg Bewerkt: 18 september 2009 door N.W.A. Reageren
game~skater Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 De kolf. Maar de loop steekt er altijd nog een stukje uit. voor de rest is het een mooi modelletje. Reageren
N.W.A. Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 De kolf. Maar de loop steekt er altijd nog een stukje uit. voor de rest is het een mooi modelletje. Dank u wel Reageren
ikt Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Ehm.. Dit is gewoon een figuurtje overtrekken en vervolgens pullen naar een 3d-model. Dat kan iedereen, zo kan ik ook wel een BMW modelen in een paar minuten. Probeer alles rond te maken: ronde handvaten, ronde loop (of in ieder geval ronde randen) etcetera. Doe er wat moeite voor. Overigens horen losse renders thuis in het Picture post and commentary topic. Teach me. Mij lukt het niet eens om een EVO 6 te maken van plaatjes. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=103317 Reageren
Puma Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Je gaat me toch niet vertellen dat je geen verschil ziet tussen dit: En jouw model: ? Jouw model is een blok. Een plaatje importeren in SketchUp, de randen overtrekken en het geheel uittrekken tot een '3dmodel'. Een gat erin maakt 't model niet mooier ofzo.. Vergelijk bovenstaande afbeeldingen en je snapt wat ik bedoel. Normaals: losse renders horen in het Post picture & commentary topic thuis. Bewerkt: 18 september 2009 door Puma Reageren
N.W.A. Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Je gaat me toch niet vertellen dat je geen verschil ziet tussen dit: En jouw model: ? Jouw model is een blok. Een plaatje importeren in SketchUp, de randen overtrekken en het geheel uittrekken tot een '3dmodel'. Een gat erin maakt 't model niet mooier ofzo.. Vergelijk bovenstaande afbeeldingen en je snapt wat ik bedoel. Normaals: losse renders horen in het Post picture & commentary topic thuis. Maar ik ben toch nog niet klaar dus hij word nog veel beter natuurlijk! Bijvoorbeeld het handvat ga ik veel gedetaileerder (spel ik het goed? ) maken Reageren
Puma Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Gedetailleerder met dubbel "L" . Succes met je model. Kijk of je de volgende keer de plaatjes in je quote kunt vervangen door links (gewoon de [/img] tags weghalen); dat scheelt namelijk laadtijd van de pagina. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.