Jump to content

Paar dingen die fout gingen

klerk559

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb net San Andreas gespeelt.

Op zich een supercool spel, maar met een paar dingen waarvan ik zeg, dan moet niet gebeuren.

1. Anti Aliasing: Als ik 'm op z'n hoogst zet gaat de framerate met een sneltreinvaart omlaag. Dan is het spel niet leuk meer... Dat ligt aan de videokaart. Welke is aan te raden, maar toch niet zo duur?

2. Geluid: Als ik gewoon aan het rijden ben, valt het geluid ineens uit. Dat betekend dat ik alleen maar radio kan luisteren. Soms komt de gas van de auto nog wel eens terug, maar dan is dat al heel snel weer weg. Het enige wat je hoort is dus nog de radio. Als je uit de auto dan stapt hoor je helemaal niks meer.

Hoe op te lossen?

Delen op andere websites

In Iedergeval geen Ati Radeon 9800 Pro .. die ik nu heb ( overigens prima kaart draait half life 2 als een trein ) , maar met gta : sa , loopt ie steeds vast :(

Dan krijg je een dikke bug tijdens het spelen met die kaart :angry:

Delen op andere websites

Moet je een betere videokaart kopen

Als je niet iets beters te melden heb dan dat, hou je dan verder stil! Hier hebben zowel zij die die klacht hebben en ik die ook dit probleem heb niks aan. Ik heb ook dat geluidsprobleem en ik hoop erdoor te klagen c.q. te vermelden dat iemand reageer met nieuws over een eventuele patch. Ik zag deze klacht ook op andere fora (internationale) en wellicht ligt het aan de RADEON-kaart. Ik weet niet hoe ik er verder mee om kan gaan want wie van RADEON of ATI moet ik daar over inlichten of wellicht ROCKSTAR zelf...

Beetje wazige tekst maar de statement is duidelijk denk ik...

Delen op andere websites

Ik heb een Nvidia Geforce Fx 5200 en ik heb dat geluidsprobleem dus.

Ik snap er helemaal niks van, en het liefste wil ik dat ie Anti Aliasing op 6 kan zetten en dat ie dan probleemloos werkt....

Delen op andere websites

Moet je een betere videokaart kopen

Als je niet iets beters te melden heb dan dat, hou je dan verder stil! Hier hebben zowel zij die die klacht hebben en ik die ook dit probleem heb niks aan. Ik heb ook dat geluidsprobleem en ik hoop erdoor te klagen c.q. te vermelden dat iemand reageer met nieuws over een eventuele patch. Ik zag deze klacht ook op andere fora (internationale) en wellicht ligt het aan de RADEON-kaart. Ik weet niet hoe ik er verder mee om kan gaan want wie van RADEON of ATI moet ik daar over inlichten of wellicht ROCKSTAR zelf...

Beetje wazige tekst maar de statement is duidelijk denk ik...

Als je een slechte hebt moet je toch een betere kopen of m laten upgraden

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Delen op andere websites

De vraag is: Welke?

En heeft dat geluid uitvallen ook met de videokaart te maken?

Het valt wel op dat het geluid uitvalt als het gaat regenen!

Ook heb ik nou opgemerkt dat er onzichtbare mensen zijn....

Een betere videokaart kopen dus...

Maar welke?

Bewerkt: door klerk559
Delen op andere websites

ik heb een Nvida Geforce 4 ti 4200 en ik heb nergens last van dus waarschijnlijk ligt het toch echt aan de kaarten van Radeon.

waarschijnlijk moet je ff een mailtje sturen naar rockstar games met uitleg wat je problemen zijn en de specs van je pc erbij zetten.

veel suc6

Delen op andere websites

ik heb een ati radeon 9600 pro perfect alles op zn hoogst en het loopt nog steeds lekker ! een egte aanrader

Jij draait op 2048x1536x32 met 3x FSAA en andere settings op max? Wat zijn de rest van je systeemspecs dan wel niet?

Delen op andere websites

ik heb een ati radeon 9600 pro perfect alles op zn hoogst en het loopt nog steeds lekker ! een egte aanrader

Jij draait op 2048x1536x32 met 3x FSAA en andere settings op max? Wat zijn de rest van je systeemspecs dan wel niet?

Das bull idd.. ATI 9600 pro is alweer achterhaald, med-systeempje issie wel goed, maar niet alles op superduperhigh etc.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...