martijnn Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Moet je een betere videokaart kopen Als je niet iets beters te melden heb dan dat, hou je dan verder stil! Hier hebben zowel zij die die klacht hebben en ik die ook dit probleem heb niks aan. Ik heb ook dat geluidsprobleem en ik hoop erdoor te klagen c.q. te vermelden dat iemand reageer met nieuws over een eventuele patch. Ik zag deze klacht ook op andere fora (internationale) en wellicht ligt het aan de RADEON-kaart. Ik weet niet hoe ik er verder mee om kan gaan want wie van RADEON of ATI moet ik daar over inlichten of wellicht ROCKSTAR zelf... Beetje wazige tekst maar de statement is duidelijk denk ik... Als je een slechte hebt moet je toch een betere kopen of m laten upgraden En als je geen geld hebt voor een videokaart? Eerst eens zoeken naar een alternatieve oplossing. Probeer ook de Omega drivers eens. En over vaag praten gesproken, hoezo nou een videokaart upgraden? Bedoel je overklokken, dan heb je de kans dat ie helemaal naar de klote gaat. Bewerkt: 11 juni 2005 door martijnn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.