storm75 Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Hey iedereen , Ik had een vraagje en ben benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen . Ik ben op zoek naar een screenshot . Aangezien ik die zelf niet kan maken vraag ik jullie om hulp . Het betreft een nagelstudio/beautisalon dat 'NAIL HER ' heet. Het is te vinden op meerdere plaatsen maar zeker in Alderney ( 3e eiland ) vlakbij het internet cafe. de straat heet Farmworth road . je zou me er een groot plezier mee doen . thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Medal_Crusader Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Hey iedereen ,Ik had een vraagje en ben benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen . Ik ben op zoek naar een screenshot . Aangezien ik die zelf niet kan maken vraag ik jullie om hulp . Het betreft een nagelstudio/beautisalon dat 'NAIL HER ' heet. Het is te vinden op meerdere plaatsen maar zeker in Alderney ( 3e eiland ) vlakbij het internet cafe. de straat heet Farmworth road . je zou me er een groot plezier mee doen . thanks Als je xfire heb kan je altijd een screenshot maken , of gewoon met printscreen (1 pic per keer) en zodra je het spel uitgaat. naar Paint gaan en het daarin plakken zo kan je ook de pics krijgen en dan zo bijwerken naar jouw keuze. of andere photo bewerking programma's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
storm75 Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Hey iedereen ,Ik had een vraagje en ben benieuwd of iemand mij hiermee kan helpen . Ik ben op zoek naar een screenshot . Aangezien ik die zelf niet kan maken vraag ik jullie om hulp . Het betreft een nagelstudio/beautisalon dat 'NAIL HER ' heet. Het is te vinden op meerdere plaatsen maar zeker in Alderney ( 3e eiland ) vlakbij het internet cafe. de straat heet Farmworth road . je zou me er een groot plezier mee doen . thanks Als je xfire heb kan je altijd een screenshot maken , of gewoon met printscreen (1 pic per keer) en zodra je het spel uitgaat. naar Paint gaan en het daarin plakken zo kan je ook de pics krijgen en dan zo bijwerken naar jouw keuze. of andere photo bewerking programma's ik speel op de xbox vandaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Alstu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
storm75 Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Alstu Heyyy juist die zocht ik ... REUZE BEDANKT !!! >>> Door Hanneswasco: Afbeelding uit quote verwijderd. Doe dit in het vervolg zelf aub. <<< Bewerkt: 18 september 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 np kjeal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Waarom moest je die vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Waarom moest je die vinden? Tegen wie heb je het? IK moest hem namelijk vinden :P Vóór Storm75 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nieck456 Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Haahaha... maar waarom had Storm hem nodig dan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 K heb geen flauw idee, maar dat maakt niet uit K heb eindelijk eens iemand kunnen helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.