DiscoBal Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Elke keer als ik een voertuig mod installeer dan stopt het geluid van het spel en van het voertuig, ik hoor dan alleen mensen praten enzo , is dit te herstellen of nieT , DiScObAl Reageren
Beagle Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Hoor je dan hele hoge piepstemmetjes als je bijvoorbeeld de deur open en dicht doet? Dit heb ik ook soms, ik heb geen idee wat 't probleem zou kunnen zijn. Misschien moet je 't bij San Andreas technische problemen vragen. Reageren
DiscoBal Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Hoor je dan hele hoge piepstemmetjes als je bijvoorbeeld de deur open en dicht doet? Dit heb ik ook soms, ik heb geen idee wat 't probleem zou kunnen zijn. Misschien moet je 't bij San Andreas technische problemen vragen. ik hoor geen hoge piepstemmetjes, maar wel een keer gewoon in het spel hoge tonen Reageren
DiscoBal Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2009 (bewerkt) Ik hoor geen hoge tonen meer iemand nog die weet wat het is? Bewerkt: 19 september 2009 door DiscoBal Reageren
DiscoBal Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Ik hoor geen hoge tonen meer iemand nog die weet wat het is? oh klote , ik heb dubbelgepost , hoe gaat hij weg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.