jobator Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 de naam zegt het al... ga je gang >>> Door Hanneswasco: Regel verwijderd, dat zet mensen alleen maar aan om meer te posten.<<< Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Het feit dat je nu ook met vrienden iets leuks kan doen, En dat al je vrienden en vriendinnen je een speciale bonus geven Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Is hier het favorietenlijstje niet voor of dergelijk topic? Maar: ik vind het realisme het leukt en vooral de physics, nu kun je tenminste iemand deftig in een rammen met je auto . Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 De verhaallijn en de uitbreidingen Reageren
vice infernusX Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 de mooie graphics, de autos dat je met vrienden uit kan gaan en de bonusen zoals rinaldootje eerder zei en vooral het realisme ik ben gek op realistische shooters zonder dat je in een keer in een oorlog zit maar in een gewone stad daarom ben ik gek op GTA Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Ik denk lekker rondkloten met alle voertuigen en dergelijke. Een beetje mooi stunten en dood gaan En op z'n tijd eens een leuk filmpje Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Dit vind ik het leukst: -Realistische schade bij voertuigen -Graphics zijn beter -Stad is mooier -Er zijn veel bezienswaardigheden. Reageren
lexus123 Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Als een kamikaze piloot rondjes rijden op Happiness Island in een FIB Buffalo! Je komt niet meer bij van het lachen. Wel de camera zetten op ''Bestuurder view''. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Ik vind persoonlijk het nieuwe damage systeem van IV heel goed, soms een beetje raar dat onderdelen altijd onafscheidelijk tegen elkaar blijven zitten, de naad tussen spatborden en koplampen is gewoon altijd hetzelfde, het is nooit zo dat de koplamp in een gat groter dan de koplamp ergens tussen spatbord en bumper hangt met de motorkap er half overheen gevouwen.. Verder vind ik het levendige van de stad heel goed gedaan, je hebt echt het idee dat je in een bijna echte stad zit waar jij als Niko Bellic leeft, waar ook nog veel méér mensen leven. In plaats van dat je in een stad zit waar jij een maar half levend poppetje bestuurd en waar voor de rest een stel idiote dode lichamen met allemaal hetzelfde uiterlijk rondwandelen met standaard animaties voor alles, zoals dat in voorgaande GTA's het geval was. Voor het eerst voelt het aan alsof er, ver van jou vandaan, nog steeds auto's rondrijden, ook al zouden die niet geladen hoeven te worden(wat ze ook niet worden natuurlijk) vanwege de afstand... In eerdere GTA's had je altijd het gevoel(omdat het zo was) dat alles pas bestond als je in de buurt komt. Nu heb je echt het idee dat de hele stad zonder jou ook bestaat en leeft, ook al ben jij niet op een bepaalde plek. Bewerkt: 18 september 2009 door Mythbuster Reageren
ikt Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Ik vind de engine en graphics geweldig! Geweldig spel en als je het mod = :D Reageren
gtavcsky Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Multiplayer!....nooit SA gedaan, dus heb geen idee hoe dat was...totdat ik Gta IV begon te spelen. Soms begint het wel eens te vervelen, maar als je het matig speelt...dan is et kickazz. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 gewoon alles Je meent het??? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 De graphics, de missies, de auto's en mn trainertje. <3 Reageren
Gregori Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Vooral de physics. Geweldig zijn ze voor zo'n uitgebreid sandbox-game. Verder de graphics, verhaal, opties en het realisme. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.