Jump to content

Wat vind jij het leukste in gta 4?


jobator

Recommended Posts

de mooie graphics, de autos :puh: dat je met vrienden uit kan gaan en de bonusen zoals rinaldootje

eerder zei

en vooral het realisme ik ben gek op realistische shooters zonder dat je in een keer in een oorlog zit

maar in een gewone stad daarom ben ik gek op GTA :puh::puh:0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind persoonlijk het nieuwe damage systeem van IV heel goed, soms een beetje raar dat onderdelen altijd onafscheidelijk tegen elkaar blijven zitten, de naad tussen spatborden en koplampen is gewoon altijd hetzelfde, het is nooit zo dat de koplamp in een gat groter dan de koplamp ergens tussen spatbord en bumper hangt met de motorkap er half overheen gevouwen..

Verder vind ik het levendige van de stad heel goed gedaan, je hebt echt het idee dat je in een bijna echte stad zit waar jij als Niko Bellic leeft, waar ook nog veel méér mensen leven. In plaats van dat je in een stad zit waar jij een maar half levend poppetje bestuurd en waar voor de rest een stel idiote dode lichamen met allemaal hetzelfde uiterlijk rondwandelen met standaard animaties voor alles, zoals dat in voorgaande GTA's het geval was.

Voor het eerst voelt het aan alsof er, ver van jou vandaan, nog steeds auto's rondrijden, ook al zouden die niet geladen hoeven te worden(wat ze ook niet worden natuurlijk) vanwege de afstand... In eerdere GTA's had je altijd het gevoel(omdat het zo was) dat alles pas bestond als je in de buurt komt. Nu heb je echt het idee dat de hele stad zonder jou ook bestaat en leeft, ook al ben jij niet op een bepaalde plek.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...