alienhunter Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) de kaart die je vind in Lil' Probe'Inn heeft wel een betekenis als je s'nacht naar de aangegeven plaatsen gaat op de kaar vind je daar ronde lichtgevende plekken op de grond! ps: 1 plaats geeft wel licht maar die zit in de open mijn en kan dus ook komen door bouwlampen die daar staan. als je het niet met me eens bent hoor ik het graag Bewerkt: 18 september 2009 door alienhunter
Phoenyxar Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Allemaal wel leuk, maar eerst screens , dan kunnen we je geloven.
alienhunter Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Allemaal wel leuk, maar eerst screens , dan kunnen we je geloven. ga zelf maar kijken met Always 00:00 or 12:00 xjvsnaj en een hydra kun je ze snel zien!
Basssss Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Allemaal wel leuk, maar eerst screens , dan kunnen we je geloven. ga zelf maar kijken met Always 00:00 or 12:00 xjvsnaj en een hydra kun je ze snel zien! Zonder screens nemen we niet eens de moeite. Het enige wat ik ook aan die kaart heb opgemerkt, is dat de radio die bij de kaart staat ook in Blueberry in een achterkamertje staat. En dáár staat ook een stipje. Maar naast dat...
GTA Haas Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Jongen, ik vindt het heel k*t om het te zeggen. Maar Aliens zitten niet in SA.
Bierbuikje Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Jongen, ik vindt het heel k*t om het te zeggen. Maar Aliens zitten niet in SA. Wel genoeg verwijzingen naar... Als alienhunter gelijk heeft dan is er weer iets nieuws bekend.
GTA Haas Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Jongen, ik vindt het heel k*t om het te zeggen. Maar Aliens zitten niet in SA. Wel genoeg verwijzingen naar... Als alienhunter gelijk heeft dan is er weer iets nieuws bekend. Het spel is al heel lang uit, en nu komt er iemand aan die zegt dat er aliens in het spel zitten. Het enige wat ik vroeger in IMGTool kon zien is ufolight.txd
alienhunter Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 ik zeg alleen dat er lichtplaatsen zijn aangegeven op die kaart ga zelf maar kijken
Phoenyxar Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 ik zeg alleen dat er lichtplaatsen zijn aangegeven op die kaart ga zelf maar kijken Je moet zelf met screens komen en dan gaan wij kijken .
WaRioRZ Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Haha, geloof ik geen barst van. Deze mythe is al lang compleet doorgelicht. Ik denk dat ze dit dan ook wel hadden gevonden
.Timothy Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Dus je wil zeggen dat er een stel ronde cirkels (kan van alles zijn, toch?) zijn te vinden, terwijl je al bij één van die cirkels zegt dat het door een lamp kan zijn? Ik zie hier weinig toekomst in, zonder een redelijk aan te nemen stuk bewijs (screenshots bijvoorbeeld)... Aliens bestaan niet, ze zijn niet in het spel te vinden. Topic gesloten.
Recommended Posts