Jump to content

Eigen gemaakte remix.


MrKooKie

Recommended Posts

Je kunt het op zijn minst een edit noemen, maar ik vind het niet zo geslaagd :N

Als je naar het jouw mix heb geluisterd, en dan naar het origineel vind ik dat er niets echt is aangepast.

(Volgens mij heb je het liedje laten afspelen met een verhoogde pitch en dan wat effecten gedaan, zoals die beat soms een keer verdubbelen zoals op 0.30 en 2.30)

Heb je samples gebruikt van het origineel?

Ik ben zelf geen DJ dus ik weet er ook niet zo veel van :D:7, maar misschien kun je gebruik van van o.a andere de tekst samples. Daarvoor hoeft de tekst zelf niet verstaanbaar te zijn. En ook gewone samples kun je gebruiken.

Het is ook niet makkelijk, en het lukt zeker niet van de eerste keer :puh:

Hopelijk vat je het niet te slecht op :7

EDIT: creatiever te werk gaan :puh:

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het op zijn minst een edit noemen, maar ik vind het niet zo geslaagd :N

Als je naar het jouw mix heb geluisterd, en dan naar het origineel vind ik dat er niets echt is aangepast.

(Volgens mij heb je het liedje laten afspelen met een verhoogde pitch en dan wat effecten gedaan, zoals die beat soms een keer verdubbelen zoals op 0.30 en 2.30)

Heb je samples gebruikt van het origineel?

Ik ben zelf geen DJ dus ik weet er ook niet zo veel van :D:7, maar misschien kun je gebruik van van o.a andere de tekst samples. Daarvoor hoeft de tekst zelf niet verstaanbaar te zijn. En ook gewone samples kun je gebruiken.

Het is ook niet makkelijk, en het lukt zeker niet van de eerste keer :puh:

Hopelijk vat je het niet te slecht op :7

EDIT: creatiever te werk gaan :puh:

Bedankt voor je feedback. :), ik heb inderdaad niet erg veel veranderd, maar ik wist niet goed of het dan een edit of een remix is. Ik ben maar voor het meest gebruikte gegaan. Creativiteit komt met veel doen denk ik. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste MrKookie,

leuke remix! Je hebt er een lekkere beat in gedropt alleen vind ik de terugkomende electrolijn best wel irriterend, maar ik moet zeggen, het rockt wel lekker. :Y Je hebt de beat wel een aantal keer verdubbeld, al is dat niet zo erg. Probeer is een remix te maken met dat lichtere geluiden, aangezien je nogal graag met effecten aan het werk gaat, hoor ik. Het klinkt heerlijk van 3:15 tot 3:35, zou je daar niet iets mee kunnen doen? Verder een lekkere remix, KUTGW! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Beste MrKookie,

leuke remix! Je hebt er een lekkere beat in gedropt alleen vind ik de terugkomende electrolijn best wel irriterend, maar ik moet zeggen, het rockt wel lekker. :Y Je hebt de beat wel een aantal keer verdubbeld, al is dat niet zo erg. Probeer is een remix te maken met dat lichtere geluiden, aangezien je nogal graag met effecten aan het werk gaat, hoor ik. Het klinkt heerlijk van 3:15 tot 3:35, zou je daar niet iets mee kunnen doen? Verder een lekkere remix, KUTGW! :eten:

He, bedankt voor je reactie! Wat jij bedoeld met dat 'aggressieve' om het zo maar te zeggen, zit hem puur in het genre. Dit valt namelijk onder het zogenaamde Fidget House-genre, maar je tip over het stukje bij 3:15 kan ik wel wat mee denk ik, ben gelijk geinspireerd! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Beste MrKookie,

leuke remix! Je hebt er een lekkere beat in gedropt alleen vind ik de terugkomende electrolijn best wel irriterend, maar ik moet zeggen, het rockt wel lekker. :Y Je hebt de beat wel een aantal keer verdubbeld, al is dat niet zo erg. Probeer is een remix te maken met dat lichtere geluiden, aangezien je nogal graag met effecten aan het werk gaat, hoor ik. Het klinkt heerlijk van 3:15 tot 3:35, zou je daar niet iets mee kunnen doen? Verder een lekkere remix, KUTGW! :eten:

He, bedankt voor je reactie! Wat jij bedoeld met dat 'aggressieve' om het zo maar te zeggen, zit hem puur in het genre. Dit valt namelijk onder het zogenaamde Fidget House-genre, maar je tip over het stukje bij 3:15 kan ik wel wat mee denk ik, ben gelijk geinspireerd! ^_^

Geen dank, MrKookie. :) Kan niet wachten op de volgende! ^_^

Geeft dit inspiratie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...