Davedavy Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 IK heb een probleem , (dit gebruik ik bij MTA) als ik een marquis spawn komt er een vliegtuig! (kan me niet herrineren dat ik deze heb gemod) Maar nu heb ik een andere mod in de plaats gezet , en heb ik wéér dat vlieguitg :S Help me aub Reageren
ikt Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 Wat voor een mod gebruik je en waarom in hemelsnaam spawn je een auto in MTA. Reageren
Davedavy Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2009 uhm er stond eerst GEEN mod op toen ha dik ut vliegtuig , :S Die toen heb ik die boot gemod , nog steeds het vliegtuig... dus ik denk nie dat het te maken heeft met een mod... Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Je GTA is dan wel gemod, maar btw, als je erin gaat, wat staat er dan? Marquis? En welke gamemode gebruik je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.