Jump to content

Net nieuwe pc kan Cd/Dvd station niet laden in het geheugen


.NightFlower

Recommended Posts

Heej,

Na problemen met mijn oude computer, heb ik besloten een nieuwe aan te schaffen. Ik heb hem nog geen paar uur en net alles geïnstalleerd. Sinds net kan ik in ene geen cd/dvd's meer afspelen. Ik keek even bij Apparaatbeheer en kwam dit tegen:

post-108771-1253290148.jpg

Ik baal verschrikkelijk. Ik heb al op 'naar oplossing zoeken' geklikt en updates zoeken, maar dat werkt niet.. Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor weten..

Bewerkt: door .NightFlower
Link to comment
Delen op andere websites

uhmm heb je hem zelf gebouwd? wat voor hardware?

Nee, ik heb geen idee. Gewoon compleet gekocht in de winkel. Maar ik heb de foutcode ingetypt en kwam hier support.microsoft.com. Ik volg de stappen maar bij stap 4 Zoek in het navigatievenster naar de volgende registersubsleutel en klik vervolgens op deze registersubsleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}. Het mapje met die code heb ik meerdere malen, bij deze code heb ik geen ''Upperfilters'' (wel een ander mapje wat erop lijkt) die ik moet verwijderen. Maar ik vertrouw het niet helemaal want in sommige mapjes kom ik de ''Uperfilters'' ook tegen, moet ik ze nu allemaal verwijderen of niet ?

Edit: heb het bestandje 'Lowerfilters' verwijderd en het heeft gewerkt :)

Bewerkt: door .NightFlower
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...