.NightFlower Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) Heej, Na problemen met mijn oude computer, heb ik besloten een nieuwe aan te schaffen. Ik heb hem nog geen paar uur en net alles geïnstalleerd. Sinds net kan ik in ene geen cd/dvd's meer afspelen. Ik keek even bij Apparaatbeheer en kwam dit tegen: Ik baal verschrikkelijk. Ik heb al op 'naar oplossing zoeken' geklikt en updates zoeken, maar dat werkt niet.. Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor weten.. Bewerkt: 18 september 2009 door .NightFlower Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Geplaatst: 18 september 2009 uhmm heb je hem zelf gebouwd? wat voor hardware? Reageren
.NightFlower Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) uhmm heb je hem zelf gebouwd? wat voor hardware? Nee, ik heb geen idee. Gewoon compleet gekocht in de winkel. Maar ik heb de foutcode ingetypt en kwam hier support.microsoft.com. Ik volg de stappen maar bij stap 4 Zoek in het navigatievenster naar de volgende registersubsleutel en klik vervolgens op deze registersubsleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}. Het mapje met die code heb ik meerdere malen, bij deze code heb ik geen ''Upperfilters'' (wel een ander mapje wat erop lijkt) die ik moet verwijderen. Maar ik vertrouw het niet helemaal want in sommige mapjes kom ik de ''Uperfilters'' ook tegen, moet ik ze nu allemaal verwijderen of niet ? Edit: heb het bestandje 'Lowerfilters' verwijderd en het heeft gewerkt Bewerkt: 18 september 2009 door .NightFlower Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.