Jump to content

Weinig mensen? :(


ikt

Welke console?  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar speel je GTA IV (MP) op?

    • XBox
      8
    • PS3
      19
    • PC
      25
    • Ik ga niet online
      4


Recommended Posts

Goedemorgen mensen,

ik kan sinds kort zeer goed sniperen, maar ik kom nooit in matches met veel spelers. Ik ga meestal online om 20:30 op XBL, maar ik kom alleen in Free modes met 5 spelers ofzo, waarvan er 2 AFK zijn. Niet leuk. :(

Ohja, ik vraag me af, spelen er veel Nederlanders op XBL? Ik zie op YouTube, GTAForums en dit forum alleen maar PS3 ppl. :(

Want Amerikaanse mensen joinen is wel gezellig enzo, maar niet handig. Je kunt ze nauwelijks raken, ook al schiet je ze verrot met een M4 van 3 meter afstand.

Link to comment
Delen op andere websites

Goedemorgen mensen,

ik kan sinds kort zeer goed sniperen, maar ik kom nooit in matches met veel spelers. Ik ga meestal online om 20:30 op XBL, maar ik kom alleen in Free modes met 5 spelers ofzo, waarvan er 2 AFK zijn. Niet leuk. :(

Ohja, ik vraag me af, spelen er veel Nederlanders op XBL? Ik zie op YouTube, GTAForums en dit forum alleen maar PS3 ppl. :(

Want Amerikaanse mensen joinen is wel gezellig enzo, maar niet handig. Je kunt ze nauwelijks raken, ook al schiet je ze verrot met een M4 van 3 meter afstand.

je kan mij wel eens online afknallen mijn naam is: jimiownage voeg maar toe ik doe altijd team deathmatch vind ik wel lache.

Ennuh.... het is geen morgen dus doe maar avond :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

er spelen natuurlijk veel belgische en nederlandse mensen op gta4 met xbox kijk eens rond!

en op je vraag= neen, dat is puur toevallig moest je 100 keer in een room komen met bijna niemand kan je je vragen stellen! :7

Link to comment
Delen op andere websites

wie heeft GTA 4 voor de PC en speelt er multiplayer op???? wil je dan aub je XFIRE zeggen dan kan ik je toevoege en misschien wel me je GAME in multiplayermod ?

Bewerkt: door 007 Harings
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

wie heeft GTA 4 voor de PC en speelt er multiplayer op???? wil je dan aub je XFIRE zeggen dan kan ik je toevoege en misschien wel me je GAME in multiplayermod ?

Offtopic: je mag niet zomaar even een vraag stellen op een topic van iemand anders...

Ontopic: zelf heb ik geen Xbox 360, maar een PS3, dus helaas... Tegenwoordig hebben meer mensen een PS3 en weinig een Xbox 360...

Link to comment
Delen op andere websites

@ gtt

uh uh,tbogt is xbox360 exclusive,en die speel ik non stop en soms zit ik welleens in een server met weinig mensen,maar in een buzzerd merk je dat tog niet bloos.gif

@ TS

speel je dan niet TBoGT? dan heb je alleen maar veel mensen knipoog.gif

(Voeg mij maar toe dan dan,mn gamertag staat in mn sig :7 )

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

kspeel zelf op de ps3

heb nooit last van lege rooms ik kom altijd in volle rooms en mijn vriend had een xbox nu ook een ps3 maar hij had daar toen ook geen last van op de x360

Dus als jij je telefoon pakt > Multiplayer > Quick Match > bv. Deathmatch kom je altijd in volle rooms?

Ik kom altijd in lege rooms en er komt zelden iemand binnen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...