Jump to content

Drugs opdrachten little jacob (East island city tunnel)


Bulletproof

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb GTA IV op de xbox en ben nog niet zo hele ver nu kan ik via little jacob jobs doen en moet ik zogenaamde packeges wegbrengen in zit ik nu met 1 pakketje die ik bij East Island City Tunnel moet afleveren alleen als ik op de aangeven stip ben waat ik het pakketje moet afleveren is er niemand of iets waar ik moet stoppen kan iemand mij verder helpen?

Ik heb geprobeerd met de zoekmachine andere topics te vinden maar kon het niet vinden.

Alvast bedankt groetjes Renier

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het deze is, maar er is er wel een dan moet je in een tunnel zijn. Dat is gewoon een voetgangerstunnel. Bij deze was ik ook mis, en stond ik boven de tunnel. Misschien moet je er even onder kijken?

Jep dat is zo, je kan er onder in rijden ;) Ik had er de 1e keer ook moeite mee om het te vinden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het deze is, maar er is er wel een dan moet je in een tunnel zijn. Dat is gewoon een voetgangerstunnel. Bij deze was ik ook mis, en stond ik boven de tunnel. Misschien moet je er even onder kijken?

Jep dat is zo, je kan er onder in rijden ;) Ik had er de 1e keer ook moeite mee om het te vinden :puh:

ik was met die missie 2 keer te laat :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...