Bulletproof Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Hallo, Ik heb GTA IV op de xbox en ben nog niet zo hele ver nu kan ik via little jacob jobs doen en moet ik zogenaamde packeges wegbrengen in zit ik nu met 1 pakketje die ik bij East Island City Tunnel moet afleveren alleen als ik op de aangeven stip ben waat ik het pakketje moet afleveren is er niemand of iets waar ik moet stoppen kan iemand mij verder helpen? Ik heb geprobeerd met de zoekmachine andere topics te vinden maar kon het niet vinden. Alvast bedankt groetjes Renier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Kijk hier maar eens: >KLIK< Hier staat ook het deel van East Island City Tunnel bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Ik weet niet of het deze is, maar er is er wel een dan moet je in een tunnel zijn. Dat is gewoon een voetgangerstunnel. Bij deze was ik ook mis, en stond ik boven de tunnel. Misschien moet je er even onder kijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bulletproof Geplaatst: 18 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Kijk hier maar eens: >KLIK<Hier staat ook het deel van East Island City Tunnel bij Oke man zal eve kijke bedankt voor de snelle reactie man!! Renier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Ik weet niet of het deze is, maar er is er wel een dan moet je in een tunnel zijn. Dat is gewoon een voetgangerstunnel. Bij deze was ik ook mis, en stond ik boven de tunnel. Misschien moet je er even onder kijken? Jep dat is zo, je kan er onder in rijden Ik had er de 1e keer ook moeite mee om het te vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 http://nl.wikigta.org/wiki/Drug_Delivery_%...and_City_tunnel Deze bedoel je. Je moet binnen een bepaalde tijd in de tunnel zitten en dan naar de buyer lopen. Niet zo heel moeilijk. Het is het beste als je echt nergens tegenaan knalt. Als je dat wel doet, dan gaat het gelijk een stuk moeilijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Ik weet niet of het deze is, maar er is er wel een dan moet je in een tunnel zijn. Dat is gewoon een voetgangerstunnel. Bij deze was ik ook mis, en stond ik boven de tunnel. Misschien moet je er even onder kijken? Jep dat is zo, je kan er onder in rijden Ik had er de 1e keer ook moeite mee om het te vinden ik was met die missie 2 keer te laat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2009 Je kan het heel makkelijk doen om een Taxi te nemen . Zo bespaar je veel tijd en kun je gewoon rustig naar de ''Buyer'' zoeken . Deze methode gebruik ik altijd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.