Jesperkaj Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Ik zie dat enkele het spel al hebben gespeeld en ik ben hem van plan hem waarschijnlijk vanavond hem te gaan kopen. Raden jullie deze game aan? Reageren
Follow Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Ik zie dat enkele het spel al hebben gespeeld en ik ben hem van plan hem waarschijnlijk vanavond hem te gaan kopen. Raden jullie deze game aan? Ja, vooral als je van samenwerken houd en met een groepje vrienden tegen de covenant wilt Firefighten. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Ik zie dat enkele het spel al hebben gespeeld en ik ben hem van plan hem waarschijnlijk vanavond hem te gaan kopen. Raden jullie deze game aan? Ja, vooral als je van samenwerken houd en met een groepje vrienden tegen de covenant wilt Firefighten. En hoe is de campaign? Is het spel ook moeilijker geworden vergeleken met Halo 3? Reageren
Follow Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Ik zie dat enkele het spel al hebben gespeeld en ik ben hem van plan hem waarschijnlijk vanavond hem te gaan kopen. Raden jullie deze game aan? Ja, vooral als je van samenwerken houd en met een groepje vrienden tegen de covenant wilt Firefighten. En hoe is de campaign? Is het spel ook moeilijker geworden vergeleken met Halo 3? Campaign is totaal anders in Halo 3. Je speelt namelijk de rookie die clues zoekt. Als je er 1 gevonden heb ga je terug in de tijd en speel je de persoon die met die clue te maken heeft. De moeilijkheid is vergeleken Halo 3 niet veranderd. Alleen heb je nu wel irritante drones met een schild, gouden hunters en jackals met needlers. (Niet vergeten de Engineer die de covenant een schield geeft.) Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2009 (bewerkt) Ik vind het spel moeilijker dan Halo 3, want zoals jij mischien weet in Halo 3 als je op easy speelt, kan je midden in een groep Brutes springen en ze allemaal doodmeppen, melee gevecht aangaan met Hunters en met gemak winnen. Dan kan niet meer, als je zoiets op easy in ODST doen ga je warschijnlijk dood of je overleef het net. Je hebt geen schilden meer, je spring lager, om een Brute zonder armor dood te meppen heb je nu twee slagen nodig. Maar ja, jij bent ook Master Chief niet meer, nu ben je een Marine in een cool pakje. PS: Die goude Hunters zijn gewoon Halo CE Hunters, want ze hebben een Fuel Rod Gun en geen Scarab-achtige straal. Bewerkt: 23 september 2009 door Vercetti24 Reageren
jorisgtalcs Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Ik denk dat ik deze halo wel ga kopen. halo 3 vond ik niks maar deze halo zou wel wat beter zijn. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Ik denk dat ik deze halo wel ga kopen.halo 3 vond ik niks maar deze halo zou wel wat beter zijn. Als je meer van games houdt die realistischer zijn, dan begrijp ik dat je Halo 3 niet leuk vind. Dan raad ik jou ODST wel aan, want jou health is wat hoger dan in andere FPS, maar flink wat lager dan in Halo 3, je springt nu normaal, stealth is nu belangrijk en je kan geen dubbele wapens meer dragen. Als je alleen H3 niks vond van alle Halo's, koop het. Als je Halo style games niet leuk vind, kan je het wel kopen, want het voelt niet als een Halo met MC. Ik hoop dat ik jou heb geholpen met jou besluit. PS: Hoeveel Vidmaster challenges hebben jullie eigenlijk (als je ze allemaal hebt krijg je Recon armor)? Ik heb Annual, Classic, 7 on 7th en Brainpan. Reageren
Follow Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 7 on the 7th en Brainpan. Recon kan me geen bagger schelen. Over een maandje zie je alleen maar recon, net zoals hayabusa bij Halo 3. Dus ik blijf gewoon lekker zitten met mijn standaard armor de komende maanden. Reageren
jorisgtalcs Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 (bewerkt) Ik denk dat ik deze halo wel ga kopen.halo 3 vond ik niks maar deze halo zou wel wat beter zijn. Als je meer van games houdt die realistischer zijn, dan begrijp ik dat je Halo 3 niet leuk vind. Dan raad ik jou ODST wel aan, want jou health is wat hoger dan in andere FPS, maar flink wat lager dan in Halo 3, je springt nu normaal, stealth is nu belangrijk en je kan geen dubbele wapens meer dragen. Als je alleen H3 niks vond van alle Halo's, koop het. Als je Halo style games niet leuk vind, kan je het wel kopen, want het voelt niet als een Halo met MC. Ik hoop dat ik jou heb geholpen met jou besluit. PS: Hoeveel Vidmaster challenges hebben jullie eigenlijk (als je ze allemaal hebt krijg je Recon armor)? Ik heb Annual, Classic, 7 on 7th en Brainpan. Ja ik ga em kopen. maar de reden is dat ik bij halo 3 level 2 weer opnieuw moest doen omdat ik vergeten was te saven maar daar had ik geen zin meer in. dus van daar dat ik het niks vond kwam oook niet verder bij level 3. Bewerkt: 28 september 2009 door jorisgtalcs Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 29 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) 7 on the 7th en Brainpan.Recon kan me geen bagger schelen. Over een maandje zie je alleen maar recon, net zoals hayabusa bij Halo 3. Dus ik blijf gewoon lekker zitten met mijn standaard armor de komende maanden. Ik ga voor Recon, omdat IK het een vette armor vind, het boeit me niet of mensen het een noob armor gaan vinden (ik draag nu Security schouders, katana body en Mark V helm, ook omdat ik het een mooie armor vind). Hayabusa blijf je toch vaker tegen komen, want Hayabusa is heel erg makelijk te krijgen, voor Recon heb je nog 3 spelers nodig voor sommige Vidmasters en je moet goed voor kunnen samenwerken. Het heeft bij mij 1 uur en 34 minuten geduurd om Annual te halen, maar we hadden een probleem met de Ghosts namelijk een van de spelers kon de Ghost niet over dat smalle padje krijgen, waar je normaal op moet lopen op het begin van de tweede deel van het level. Endure is echt moelijk, hier heb je echt teamwork voor nodig. jorisgtalcs: Het spel saved toch uit zichzelf? Dat doet ie bij mij tenminste. Bewerkt: 29 september 2009 door Vercetti24 Reageren
Dylann. Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Mn neef is helemaal gek op Halo, dus die zal deze ook wel kopen. dus ik denk dat ik um ook vaak speel bij mn neef. De spel ziet er wel goed uit Reageren
jorisgtalcs Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 7 on the 7th en Brainpan.Recon kan me geen bagger schelen. Over een maandje zie je alleen maar recon, net zoals hayabusa bij Halo 3. Dus ik blijf gewoon lekker zitten met mijn standaard armor de komende maanden. Ik ga voor Recon, omdat IK het een vette armor vind, het boeit me niet of mensen het een noob armor gaan vinden (ik draag nu Security schouders, katana body en Mark V helm, ook omdat ik het een mooie armor vind). Hayabusa blijf je toch vaker tegen komen, want Hayabusa is heel erg makelijk te krijgen, voor Recon heb je nog 3 spelers nodig voor sommige Vidmasters en je moet goed voor kunnen samenwerken. Het heeft bij mij 1 uur en 34 minuten geduurd om Annual te halen, maar we hadden een probleem met de Ghosts namelijk een van de spelers kon de Ghost niet over dat smalle padje krijgen, waar je normaal op moet lopen op het begin van de tweede deel van het level. Endure is echt moelijk, hier heb je echt teamwork voor nodig. jorisgtalcs: Het spel saved toch uit zichzelf? Dat doet ie bij mij tenminste. Dacht ik ook maar bij mij dus niet en ik heb echt geen zin om level 2 weer te doen. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 1 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 (bewerkt) Dacht ik ook maar bij mij dus nieten ik heb echt geen zin om level 2 weer te doen. Speelde jij het mischien op Normal of hoger? Een stuk in Crow's Nest (2de level) is heel erg irritant op normal of hoger. Op easy is het heel makelijk, dus als je ooit weer gaat spelen raad ik je aan om het eerst op easy doen. PS: Je hebt veel verborgen gangen in Crow's Nest, dat maakt het level ook makelijker. Edit: We gaan te veel offtopic, we moeten weer ontopic gaan. Bewerkt: 1 oktober 2009 door Vercetti24 Reageren
jorisgtalcs Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 Dacht ik ook maar bij mij dus nieten ik heb echt geen zin om level 2 weer te doen. Speelde jij het mischien op Normal of hoger? Een stuk in Crow's Nest (2de level) is heel erg irritant op normal of hoger. Op easy is het heel makelijk, dus als je ooit weer gaat spelen raad ik je aan om het eerst op easy doen. PS: Je hebt veel verborgen gangen in Crow's Nest, dat maakt het level ook makelijker. Edit: We gaan te veel offtopic, we moeten weer ontopic gaan. Ik speelde em op easy vanwegen de achievements. Maar ik denk dat ik al weet warom ik niet verder kwam bij level 3 ik heb dat shield nooit gevonden of gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.